RAT tuning

RAT tuning

Így tudsz moslék autóval, fillérekből tuning szépségversenyt nyerni...

Nincsenek százezreid, hogy rommá tuningold az autódat, de mégis szeretnél besöpörni néhány első helyet a tuning találkozókon? Kíváncsi vagy hogyan lehet fillérekből olyan autót építeni, amellyel ha megállsz valahol azonnal elkezdik fotózni a népek?

Rendes gyerek vagy te, csípem a búrádat, úgyhogy gyere, elmondom mit kell csinálnod...

RAT tuning

A dolog nem is annyira bonyolult, nem lesz szükség igényes munkára, csak jó ízlésre, találékonyságra, na meg persze a nagyfater, vagy a nagymuter sufniba dobott régi autójára.

Nincs nekik? Akkor irány a bontó és 50 rugóért keresned kell egy műszakilag és főleg motorikusan elfogadható állapotú rozsdás, bemattult ócskavasat.

Patkányt építeni jó móka és tetszeni fog neked is...

Miért jó RAT tuning patkányt építeni?

RAT tuning Mindenki megnézi, fotózzák, odamennek az emberek hozzád és kérdezősködnek, neked pedig dagad a májad...

RAT tuning Végre lehet egy olyan autód, amire nem kell vigyáznod. Meghúzhatod, felakadhatsz vele bárhova és nagy ívben tojhatsz a Magyar utak minőségére.

RAT tuning Ebbe az autódba beletolhatsz minden agyatlanságot, nem kell azon aggódnod, hogy illeni fog-e rá egy lángcsóvás visszapillantó, vagy jó lesz-e bele a padláson rohadó fakormány, amelyet hiperégés lenne betenni a zsír autódba.

RAT tuning Nem kell hétvégénként lemosni.

RAT tuning Ócsó.

RAT tuning Csak a motorra és a futóműre kell költened, mert az a pénz, amit normál esetben belelocsolsz az optikába, az most mehet bele egy irtó paraszt motorba és kezdődhet az élményautózás!

RAT tuning Nincs is jobb annál, mint amikor egy ilyen rakás szarral bünteted a hülyegyerekeket a lámpánál, akiknek lövésük sincs a tuningról és még mindig a fast endö fjúriusztól csipás a szemük, a muter agyonspoilerezett és szétledezett 1,6-osában.

...és még sorolhatnám.

RAT tuning

Ő itt "csótány"! Én építettem és nagyon szerettem...

RAT tuning

Na persze nem volt ennyire szép, mint ez a Golf! Ebbe pl. első látásra szerelmes lettem... (ráadásul strandkorlátkék) gyönyörű...

A golf láttán bele is jött a lábamba a bugi, szerintem az idén én is összepakolok egy patkányt, ha minden jól megy.

Na jó akkor nézzük, mire is kell költened, ha patkánnyal akarsz büntetni

RAT tuning autó építés:

Szerezned kell egy kívülről lerohadt de jó motorral megáldott, lehetőleg Német autót, pl: Golf, BMW

Próbálj meg ezekből olyat szerezni amelyek már gyárilag is erős motorral jöttek ki, mert előbb, vagy utóbb úgyis hiányozni fog a power és kukába fogod dobni a projektet, ha egy gyárilag 1,4-es autó motorcseréjét kell elintézned.

RAT tuning

Leszakadt farzseb BMW nagy motorral, porig ültetve, germán felnivel. Ennek van jövője.

Nézz egy 1,8-as, vagy lehetőleg még nagyobb benzintemetőt, hiszen úgyis csak második autónak fogod használni, akkor meg kit érdekel a fogyasztás, úgyis a menetteljesítmény lesz a lényeg.

RAT tuning

A motort mellesleg pöpecül fel szokták újítani néhány  patkányban, óriási poén, amikor az autód kívülről egy rakás ócskavas, de a motortérnek meg van adva a tisztelet. Gyönyörűen lefújt motortér, rommápolírozott blokkal.

Hogyan tudsz brutál külső optikára szert tenni?

Nos ezt többnyire megoldotta már helyetted az idő, de a helyzet nem ennyire egyszerű.

RAT tuning

Nem bonyolult: felcsiszol, öntöz, majd gyönyörködik a rozsdában

A jó fényezés titka:

A jó fényezés az igazi napszítta szín, olyan színt érdemes keresned, ami már az autó új korában is csak árengedménnyel volt eladható, pl. világoskék, beige, útkaparónarancssárga stb.

Az autód szépségét még külön fokozza, ha más színű elemek kerülnek beépítésre...

RAT tuning

mint például ennek szépségnek az ajtaja.

RAT tuning

Ez valaha világoskék lehetett, ami már elég retrós, de rá lehet még erre is segíteni egy kis rozsdával.

RAT tuning

Egy jó rozsdaboglya porig ültetve, zsír felnikkel, plusz naplemente... :) Annyira paraszt, hogy kicsit be is könnyeztem...

Ha túl divatos a RAT tuning autód színe, akkor a következőket teheted.
  1. Lecsiszolod, lemezig és minden nap locsolod a gépet, mint friss betont. Ettől gyönyörűen be fog rozsdásodni egy idő múlva.
  2. Megveszed a lehető legrosszabb színű és állagú festéket, amit csak kapni lehet a piacon. Mattfekete, halványzöld, a lényeg, hogy ultra gáz és jó retrós legyen a szín, lehetőleg matt felülettel, rossz minőségben.

RAT tuningEzt felhordhatod ecsettel, vagy ami még jobb...

TEDDY HENGERREL!!!!

Én is ezzel festettem le csótányt matt feketére. Nem volt nagy munka.

Természetesen száradás után nem árt néhol visszacsiszolni fémig, hogy azért a rozsda se dögöljön éhen.

RAT tuning

Egész helyes kis rozsdatenyészet költözött az ajtóm alá, biztos jó helyük volt csótányon, mert szaporodtak is.

A jó RAT tuning kaszni titka:

Az itt-ott horpadt, rozsdás kaszni igencsak divatosan mutat. Nem baj ha hiányoznak díszlécek, légbeömlők, lámpák, vagy hiányzik a lökhárító, ez tök jó.

RAT tuning

Egy ilyet már nem biztos, hogy megéri megvenni...

Bemattult indexek, besárgult, hiányos (félszemű) lámpák, tele olyan lomokkal, amelyek a 70-es években dívtak.

RAT tuning

Ami érdekesség, hogy a lepukkant kinézetet érdemes néhol megtörni hibátlanul krómozott alkatrészekkel. Ilyen volt a krómozott Corvette visszapillantó tükör is a csótányon. Itt az sem gáz ha egy bicikli visszapillantót használsz, pláne akkor nem, ha krómozott és az ajtó helyett a sárvédő elejére teszed.  Így paraszt, így szép.

RAT tuning

Minden pukkant az autón de a lámpa, a dísztárcsa és a visszapillantó úgy fénylik, mint a pacal...

RAT tuning

Minden mattos, nincs díszcsík csak négy ragyogó dísztárcsa. A kiszélesített acéltárcsa külön érdemel 6 csillagot!!!

Cseppet sem gáz, ha hiányzik néhány elem az autóról. Díszcsík, lökhárító, motorháztető, sárvédő? Minek? Bár ha utcán is szeretnél vele járni, akkor érdemes ezekből megtartani azt, ami a rendőröknek is kell.

RAT tuning

Naggyon parasztul néz ki, de egy ilyen autóért azonnal főbelőne a rendőr

RAT tuning

Motorháztető? Minek?

RAT tuning

Nincs lökhárító és nincs index

RAT tuning

Itt még a hűtőrács néhány darabja sem került elő a sufniból

RAT tuning

Az nem gáz, ha a hiányzó alkatrész helyén csak egy lyuk tátong...

Az autód külső fényét tovább emelik, az igénytelenül felfestett pepita elemek, a 80as évek elejét idéző béna csíkok, vagy a régi amerikai autóknál használt fa oldal...

RAT tuning

Minél több ideig nézed ezt a golfot, annál szerelmesebb leszel bele. Paraszt a felni, a barna ajtó és a legparasztabb 70es évekből szökött kék-fekete csík...

"Elmaradhatatlan optikai tuning" kellékek:

RAT tuning

Sárga ködlámpa, lehetőleg csak 1 db legyen, pukkadék tetőcsomagtartó, rozsdás hordóval, biciklivel, pótkerékkel, talicskával, gumicsizmával, kapával, szalmabálával és kopott ótvaros régi bőrönddel.

RAT tuning

Jellegzetes RAT szokás a piros felni, fehér peremű gumival és csillivilli krómozott dísztárcsával. 

RAT tuning

Direkt ferdén felrakott, leesni készülő rendszámtábla és márkajelzés.

RAT tuning

RAT tuning

Unocal 76 laszti a böszme gyári antennán, itt még az utánfutóra is jutott egy :)

RAT tuning

Annyira tuskó hátulról az autó, hogy most letérdepeltem és meghajoltam!!!

Akármennyire is sportos a gép, itt a gyári, filctoll vastagságú kipufogó a menő.

Elmaradhatatlan matrica tuning:

RAT tuning

Csak néhány matrica a teljesség igénye nélkül...

RAT tuning

Moon eyes

RAT tuning

UNOCAL 76

RAT tuning

vaskereszt

RAT tuning

Mr. Horsepower

RAT tuning

STP

RAT tuning

RAT FINK

RAT tuning futómű és felni:

A patkányokon a vörösre, sárgára, vagy fehérre festett gyári lemezkerék játszik, makulátlan króm dísztárcsával, vagy csak pucéran...

Nagy divat a németeknél, hogy a germán stílusra jellemző nagyon széles, peremes de kisebb átmérőjű felniket használnak.

Szokás a lemez felnibe beletoldani, így egy jó germános úthenger kerék lesz az autón, szétfeszített peremű gumikkal, ráadásul óccsó...

A másik jó szokás még, régi retrós felniket használni, de nézz szét a képek között, olyat nem raktam be, ami gagyi.

FONTOS! Bármennyire is úgy néz ki, hogy patkányoknál bármi feltehető az autóra, jó néhány dolog, azért nem állja meg a helyét. Pl. nem látsz sehol rally jellegű küllős, a japán, vagy DUB stílusnál használatos felniket és pláne nem műanyag dísztárcsát.

Az ültetést most sem úszod meg...

Mivel nincs az autód elején leszakítható hótoló, és nem baj ha leér az autó a földre ezért nyugodtan lehet ültetni, SŐT kötelező!!!

RAT tuning

RAT tuningEz a patkány építés valahol arról szól, hogy tojsz az autó kinézetére és az autózás örömére helyezed a hangsúlyt. Ehhez, viszont jó motor, sportos és ültetett futómű, valamit brutál vastag kerekek kellenek.

Maga a RAT FINK figura is az édibédi, tökéletes és puccos Mickey Mouse ellentéte.

Míg mások puccos csillivilli, de gyenge autóval járnak, addig a RAT rajongók megadják a vasnak azt a motort és futóművet, ami az élvezethez kell és csak bosszantják a piperkőcöket.

Káprázatosan sz@r beltér:

A beltér itt teljesen funkcionális, minél lepukkantabb, annál jobb. Itt maximum egy-két ótvaros pokrócot, vagy tök gáz csöcsibecsét érdemes beszerezned, pl.: fagolyós masszírozós üléshuzat, szélvédőre cuppantható ventillátor.

Én a csótány "enteriőrjét" farmergatyákból készített műszerfalborítással varázsoltam elbűvölővé:

RAT tuning

Honnan származik a RAT tuning mánia?

A patkány építés az USA-ból jött. Az 50-es években, amikor csak rommákrómozott szép, nagy és drága autókat lehetett vásárolni, akiknek nem volt pénzük új autóra, többnyire a világháború előtti autókat felújítva szereztek maguknak combos versenygépeket, mint pl. ez itt:

RAT tuning

Aztán hobby lett belőle, ami mindenkit megfertőzött, az európaiakat, engem és...

Téged?

Te építenél patkányt?

Vagy lehet, hogy már van is ilyen kincsed?

RAT tuning

Elmentem lazulni...

Üdv:
Bali

ui: Ezer köszönet Balumester kollégának az ihletért és azért, hogy feldobta a témát.

Hozzászólások RAT tuning cikkünkhöz:

Te lehetsz az első, aki kérdez, vagy hozzászól!
Z
Zsolt - Opel? Haló skacok nekem pár éve all egy kombi f astra az udvarba motorikusan nem veszes futóműve tok okes szinte új szerintetek érdemes lenne belevagni? Ugye nem golf meg bmw de na ez van vagy inkabb dobjam el és szerezzek egy golfot? Köszi ha válaszoltok
2020-04-06 11:10:00 Válasz
B
Balint - Hmm ihletet adtál egy romos caddy mk1-hez szomszédban áll és ugy is fillérért árulja a szomszéd patkány lesz belölle tudtommal 1.8 benzin kalapál benne , de a srác aki hajtotta kb 1 éve nem használja mert itt-ott rozsdás patlány caddy épül nagymuter padlásán ugy is vannak retro kacatok nagyfater trabijárol 1-2 retro kiegészitő meg mivel platos a verda mehet rá minden vacak #patkányépités u.i. mindeki járton pöckölt patkánnyal
2017-06-27 07:20:00 Válasz
J
JAKAB DÁNIEL - Kérdés hali!
Nekem olyan kérdésem lenne ha egy ilyen vagy hasonló autóval legálisan a mindennapokban is szeretnék közlekedi mondjuk műszakikor bele szólnak hogy más az autó színe?
Persze úgy kérdezem hogy minden más rendben nem rohad bomlik csak úgy tűnik mintha...
2016-04-06 02:01:00 Válasz
G
Gabsy - suzuki hali nekem van egy suzuki swiftem szerintetek érdemes ratosiitani vagy jól állna egy swiftnek?
2014-09-16 21:11:00 Válasz
R
Roland - Nekem egy 1.8 Vectra A" 93"-asom van hajazok a stílus felé bár sokan mondják h nem állna neki jól de lesz*rom
2013-07-24 13:10:00 Válasz
Á
Ádám - Nos nekem van már egy autóm eg astra f, de nagyon megtetszettek ezek a patkány járgányok és szeretnék csinálni egyet de nem szeretnék még1 autót fenntartani ilyenkor mit lehet tennii?
Vagy nem szükséges rá a rendszám stb...?
Előre is köszi
2010-07-11 00:36:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
K
Kovács Ádám - Opel Astra F-nek melyik tuningstílus állna jól?
2010-08-30 08:51:00 Válasz
P
Pisti - eladó https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/golf_i/volkswagen_golf_i_1.9_tdi_260_le-3807490
2010-04-30 17:42:00 Válasz
B
Berta Dániel - Nekem egy 1.7-es Fiat Tipom van de a rozsdát muszály vagyok róla leszedni a festés nem izgat az első lökhárító itt-ott törött, repedt, horpadt. Igaz ez nem is megy a kis szívó dizel motorral de katalizátor sincs benne ami miatt szépen fog füstölögni
2010-03-29 20:00:00 Válasz
n
nagygyőr lászló - pedig jók
2010-03-11 08:55:00 Válasz
g
g gery - ember it nem az a lényeg ,hogy időtálló meg müszaki vizsga a filing érted afiling nézd meg fent a második képet az a golf nagyon ottvan ezel a lavor szinel nem mondom nem az én világom de meg kel hagyni odabasz
2010-03-09 12:03:00 Válasz
g
gugora gery - h király
2010-03-09 11:54:00 Válasz
K
Komporálly Péter - Ha már csinálod, legalább ízléssel! Helló!
Én úgy gondolom, hogy egy full rozsda, vagy hót tré színűre festett, vagy összemázgált járgánnyal is fel lehet kelteni az emberek figyelmét, csak az a baj, h röhelyt váltasz ki, nem pedig elismerést!
Ha már mindenképpen RAT, akkor egy letisztult külsejű, rozsdamentes, matt festésű, meg csattra leültetett járgánnyal sokkal többre mész, valamint időtállóbb, és azzal tényleg lehet elismeréseket bezsebelni.
Nekem pl van egy 92 es vectrám és azt se tudom hogy szedjem le róla a rozsdát, nemhogy még "locsoljam"?!
Am meg ezek a RAT ok nemhinném h átmennek a műszakin...
2010-03-04 01:36:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
C
C Lupus - Gratula látom van aki hozzászól csak nem értem miért nem kötelező eszt nézegetni. Nekem tuti bejön. Volt 1-2 vas már az életemben mindenféle,márka,motor de ez nagyon bejön.Ha összejön 100% épitek 1-et. Motor ? nos ahhoz ,hogy a lámpánál vagy bárhol alázd a csicsa 1.2 16V-ket meg akár 2.0 16V -ket még csak hatalmas beruházásra sem kell gondolni.Már aki kicsit is ért valamit a gépekhez s tudja mit hol ).
Üdv C Lup.
2012-09-30 12:15:00 Válasz
n
nordi nordimpex - vettem egy samarat, tavasszal hozzákezdek, ha nem sikerül "patkány" lesz belöle.
2010-03-02 08:30:00 Válasz
Endlos
Endlos - Valójában a RAT stílus csak egy koholt stílus, kérdezd meg azokat az amcsi építőket, akiket RAT-építőknek neveznek. Sértésnek veszi. Ők hot-rod építőknek artják magukat. Egyszerű letisztult autókat építenek, amelyek nélkülöznek minden felesleges csicsát. És azok kezdték el patkánynak hívni őket, akik mint Berry White is modernizált igazából már csak utánzat "hot-rod"-okat épít, aminek erőteljes csillógó színe van, tökéletes fényezése, stb. Az már más, hogy mi mit hiszünk és gondolunk róla, és hogy ez egy elterjedt stílus, de azért érdemes mosolyogni rajta egyet. Nagy szerepet játszott ezeknek (az eredetieknek) az építésében a súlycsökkentés, útfekvés, ezért hiányoztak róla karosszériaelemek is.
2010-01-25 21:18:00 Válasz
S
Suralik Dániel - IMÁDOM! Hali!
Eddig az volt a mániám hogy ha autóm lesz tuti széttuningolom (Golf II a favorit ) de ebbe a stílusba beleszerettem egyszerű nagyszerű és tükrözi az életfelfogásomat
2010-01-07 20:09:00 Válasz
A
Alienbaby - rat=rozsda? Az jutott eszembe, hogy nem is kell feltétlen elrozsdásítani a kasztnit, tuti, hogy lehet kapni ilyen színű festéket és a teddyvel // mattra kent kasztnit azzal át lehet ködölni itt-ott! Amikor maektteztem, csináltam ilyet, ott meggyőző volt az eredmény, szerintem az autónál is beválna
2010-01-05 21:08:00 Válasz
H
Hermann Ferenc Máté - Naggyon vad ez a stílus!
Szerintem húzok is a bontóba egy fajátos ladáért, és
vágok bele egy brutális motort osztán GYÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍ!
2009-12-08 14:00:00 Válasz
E
Enyves - va Helló mindenkinek!
Az lenne a kérdésem hogy konrétabban is lesz tuning,és lesz-e azért más fajta autórol is szó?
2009-11-28 10:48:00 Válasz
r
rotiarc - Már szóltam is a spanoknak. egy ideje érdekel hogy hogyan lehetne rozsdássá tenni z egész kocsit, na most megkaptam a választ köszönöm tehát csiszolás, maszkolás gány festés, maszkok le, pár segítőkész barát a kocsid szétrugdalásában meg elemek szerzésében, illetve bontásában...1.8 benzin volkswagen scirocco áll 1ik haveromék kertjében megbontva ha beindul akkor a munka is indul köszi az ötleteket csáó
2009-11-28 09:42:00 Válasz
C
CHRIS chris - RAT- ATOM szerintem a RAT nagyon atom! Aki fikázza az nem ült még egy 325 e30 BMW-be nem ismeri az őserő hangját! Akkor nem érdekel hogy néz ki a fényezés, amikor a gázra lépsz!
A RAT sajnos nem magyar találmány, mi ifjaink a toyota yaris 1,2 benzin szét tunningolt fajtáját támogatják, a kifelé mutatás a lényeg nem a belső, ez jól jellemzi országunkat!Bénák!
Üdv!
2009-11-27 15:00:00 Válasz
J
Juszku László - Ez az a stílus amivel biztosan nem tudsz csajozni max ha a nő egy autófanatikus és képben van hogy ez egy tuning stílus. Egyébként meg, be sem fog szállni a gépedbe mert még azt gondolja hogy lábbal hajtod mint Frédiék azért van leültetve. Közlekedésre jobbára alkalmatlanok már ha belekalkulálunk egy néhány rendőri igazoltatást. A rozsdatemetőket különben is többször állitják meg...
2009-11-27 10:32:00 Válasz
S
Sörös Erik - sziasztok
szerintetek egy kockalámpás 1500 ladából mit lehetne kihozni az eleve rohad is lökösöket le és porig leültetni
jah és igen lenne benne egy zsugor motor dupla karbival persze a moci az 1.7. niváé lenne!
2009-11-03 11:16:00 Válasz
A
András Ádám - Hali Bali!
Nekem nagyon bejön ez a stílus, még nincs autóm, de én egy Ventora gondoltam, és hát én a mindennapokban szeretném használni, jah TDI-t, mi erről a véleményed?
2009-11-02 13:47:00 Válasz
gabesbird
Varjas Gábor - ja így rohadnak a német autók,szomszédnak 12 éves van és már sárvédőív,küszöb szétrohadt.eladni nemtudja nem kell senkinek se. ,ennél még a suzuki is tovább bírja
2009-10-28 12:59:00 Válasz
T
Tama - Hmmm Nos, sziasztok. Szerintem ez nem tuning, ez az autó megalázása. Én szeretem az autómat, és egy autó gondoskodást igényel. Mi az hogy felcsiszol-locsol? Ki az az idióta állat aki direkt rohasztja szét a kocsit?
Stewe egyetértek veled, nekem egy \"91-es Subaru legacy-m van, és inkább milliószor kilakatolom meg lefestem szépen, minthogy szétrohasszam.
A németek meg egyébként is idióták RAT ide vagy oda.
Aki tuningolni akar, az csinálja normálisan, vagy sehogy.
Méghogy a rozsda szép... Issssstenem...
2009-10-23 11:59:00 Válasz
kiskoko
Marosi Szilvió - Pusztulj patkány Sziasztok!
Patkány stílusról csak annyit,hogy akinek csak egy kicsi jó érzése van és szereti az autókat,nem magasztal ilyen moslék stílust!Ez olyan,mintha valaki azt mondaná,hogy a hányás a kedvencem.Roncstemetővel fitogtatni az erőviszonyokat és lealázni a nagy arcokat?Ovodába vagyunk még?Az úttest nem versenypálya!Aki pedig szépen kicsicsázza az autóját,nem gondoljátok,hogy azért teszi,mert sok ugyanolyan autó fut az utakon és a sajátját egyedivé akarja tenni?Kivétel az olyan nagy arc,aki azt kiabálja:állj ki velem,aztán ugassá!Na,az ilyet semmibe veszem!Versenyezzen,törje össze és fizessen annyi büntetést,hogy belerokkanjon!
2009-10-23 11:27:00 Válasz
K
K B - Nekem bejön, de... Na szasztok.
Nekem személy szerint bejön a stílus. Most van egy \"91-es Vectrám, az előbbiekben "csillivillinek" nevezett kiegészítőkkel, mivel aláírom hogy a "Fast & Furious"-on nevelkedtem. Ennek ellenére büntetni is tudja a "papa alámtette az új verdát" kis nyálgépeket, mert mocskos erős.
Mivel felettéb nyitott ember vagyok, tetszik ez a stílus is. A Vectrát nem csinálnám meg ilyennek, mivel már elkezdtem egy vonalat, de a későbbiekben talán lehet szó egy szutyok Golf GTi vagy Kadett "D" GTE donorból épített patkányról. Azok tetszenek is, meg mennek is..., nem is akárhogy.
Röviden: Nekem bejön, de a jelenlegi verdámat nem így építem
2009-09-26 18:21:00 Válasz
A gyula
A gyula - Hát ez MENNYIRE állat! Hogy nem jutott eszembe előbb...! Patkány lesz a vasból tuti! )
2009-09-11 11:58:00 Válasz
W
Wolf Akos - Azért én inkább kivárok egy ütősebb verdára,ha azon múlik,minthogy patkányt építsek !
De biztos van akinek bejön...
2009-09-08 13:46:00 Válasz
Fraky
Fraky - Ez elég patkány? Itt a saját patkányom!
https://www.cult-hungarian.hu/kepek/autok/1495/1241521811_5_big.jpg
2009-09-02 12:47:00 Válasz
E
Ejoy - Többen kérdezik, hogy miért nem japán autókat mutatott Bali. Szerintem ez csak egy példa volt, biztos vannak japó autók is ilyen stílusban, de gondoljatok bele jobban a forma-stílus egyvelegbe. a bemutatott autók szinte kivétel nélkül szögletesek (kivéve bogár, de az nem is néz ki igazán szemetül, még ha rozsdás is). Valahogy nem tudok elképzelni egy lekerakített formázott autót ilyen stílusban, hiába próbálok magam elé képzelni egy NSX- et vagy MX6-ot és még sorolhatnám. Ugyanakkor a régi japán szögletes kocka autókból, jobban kijön ez a feeling, mint pl az I-es golfból is. Tehát szerintem ez nem gyártmány, csupán forma függő igazából (a japó kerekített sportgépeknek a japó stílus a cicoma a túlzás áll jobban) ezért szép ez a tuning "szakma" hogy nem áll jól minden autónak minden stílus, így a RAT sem. Az meg aki azt mondja, hogy azért vannak Német autók zömmel ,mert azokban van arősebb motor és pl. japóban nincs, azoknak No Comment.
Üdv.
2009-08-26 11:22:00 Válasz
D
Dálnoky Berci - szasztok
még én sem hallottam erről a stilusról, de most rájöttem hogy nekem egy ilyen van. (audi 90 2.3 q) attól tényleg nincs szebb amikor a fényes, hangos agyontuningolt csodák mellé odaállsz egy 20 év feletti ütött kopott vassal aztán alázol.az enyémet csak szimplán bontószökevénynek hivom de legalább nagyon megy. most már mégjobban szeretem hogy kezd hajazni a rat stilusra. még beszerzek egykét szalmabálát meg gumicsimmát oszt adj neki
2009-08-25 22:09:00 Válasz
B
Beeni - egyhat dezső Én a rat stylet csak 1.6 szívódével tom elképzelni, sztem ez illik ehez a tanyasi stylehoz, a kerregő traktor hang meg a lerohadt kaszni...nekem nagyon bejön Én is gondolkoztam már egy kis hobbi G2-esben, de inkább letisztulttabb stilusba épitettem volna meg, audi teli felni, ültetés, stb. De már régóta figyelgetem, és egyre elterjedtebb lesz ez a rat style, kitudja, lehet én is ebbe az irányba megyek majd el
U.I.:A naplemntés G1, a photoshop, bocsi ha most ezzel kiábránditottalak
2009-08-25 18:39:00 Válasz
R
Rider - Üdv mindenkinek!Itt olvastam a kommenteket pl.untos barátunk...!Nem értem mi a faxnak kell fikázni, ez is egy stilus...Nekem öszintén szólva tetszik de azt ,hogy én el rohasszak egy autót nem tudom el képzelniDe ez még mindig egyedibb stilus és szerintem jobb mint, a Tekkoban meg vett kamukromozottaluminiumtuningcsikokat és rakjuk fel apuka zuzukijára há\"ha jobban mögy az a tragacs oszt\" huzzunk alázni...vagy az összes ien tucat számra gyártott elemektöl is hányok!Én is német fan vagyok világ leg jobb konstrukcióit Ők dobták ki és még ma is ezek a leg jobbak..Régi BmwE30,e21,e28,2002..stb több évtizede szolgálja a népet hibátlanul ugyan ugy mint a kis golfok...
Ui.:Aki nem igy gondolja az még nem ült NémetbeVagy apuka a csak a szutyukit vette meg neki és azt isteníti
Széles utat...
2009-08-23 13:03:00 Válasz
H
Horvitomi - Gazdag-szegény Hy! Sztem akinek nincs sok pénze ilyen agyontuningolt kocsikra, annak jó a RAT stílus, és sztem most nem sok mindenkinek van pénze, hogy csilli-villi kocsit vegyen, vagy építsen. akinek van pénze, meg az apja szponzorálja, az csináljon azt amit akar, de akinek nincs pénze, annak a roncsból is lehet mit csinálni már úgyse ronthatja el
2009-08-22 11:58:00 Válasz
k
kálmán imre - segitség hello én 5 napja kaptam egy 1994 es1.5 ös köcsögzöld hyundai pony-t nagyon imádom mert ez az elsö autom ami saját volt egy 20 éves honda civic em is dee azt sajnos széthajtotam!Szeretném feldobni egy kicsit az ujj automat hogy a sok kis csipás szem spanom nagyot nézzen valaki tudna tippeket adni hogy hogy tudnám ezt megvalositani!
UI:ha valaki tud akkor küldjön már tuningold hyundai képeket Üdv slim
2009-08-21 22:09:00 Válasz
s
stewe - RAT stilus? Csak csináljátok golfokból...he he Pont nektek való ez a rat stilus, vagy már megint valami hülyeségre akar rábeszélni agyatlan csóró autósokat ez az IQ király Bali gyerek, vagy már nem megy a bolt, ekkora válság van h szalmabálákat árusit lepukkant golfosoknak a mutyuki király? Bakker! Japán autótulajok nem csinálnak honda crx-ből rozsda halmot, hagyjuk meg ezt a germán autósoknak drága testvéreim.
2009-08-21 19:40:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
H
Hézsai Dániel - A CRXből nem tudsz rozsdahalmot csinálni mert full műanyag meg üvegszál, és nem feltétlen muszány a rozsdával kezdeni elég egy szép matt festés. okostojás
2010-02-23 21:15:00 Válasz
K
Kiskoszti - 1.2-es punto veri a vw-t?XD Na ezt akkor hiszem el ha a f.szom rázza a fejét. Még az 1.6-osok közül 1-2 tipus jol megy. Benzinessel az a gond hogy sokat eszik, A rohasztás... én nem tenném, de mindenki maga formálja az autóját
2009-08-20 20:41:00 Válasz
z
zsebik e34 - hááát Én azt mondom ki kell járni az oskoláját ennek is. Az első gépem nagyon fain volt, nem diáknak való, erős nagy fekete...volt rajta műanyagcápauszony, mert hát bmw-ez csak régi...volt gumi-aluszőneg meg olyan két plüsskocka a tükrön hogy nem láttam ki a szélvédőn.
a mostani azért már értelmes, nem sok tuning van még rajta mert már a putter lim-lomokat kinőttem, a péz meg többnyire a tankba szökik hogy a lovakat etesse
Ha egy RAT-ba kezd valaki az első lesz valamilyen, a többi csak jobb lesz annál, mert nem lehet úgy kezdeni, hogy tudom mit kell, mert hallottam, olvastam, hanem csinálni kell.
például még soha nem rohasztottam géptetőt...(rohadt az magától így is ) a másodiknál már lesz tapasztalat...de ez sokmindennel így van szerintem
2009-08-20 11:38:00 Válasz
r
rozer - ejjj nem tudom, de aki csak egy cikk miatt akar ilyen kocsit készíteni szerintem bele se kezdjen. egy ilyen projekthez nem az kell, hogy csinálok már egyet, hanem elszántság és a kocsi iránti szeretet. gondosan megtervezni ki mit akar alakítani, beszerezni az alkatrészeket...tudom, hogy az a lényeg, minél rosszabb legyen, de még patkányból is lehet szart csinálni...főleg ha az embernek lövése sincs róla.
2009-08-20 10:19:00 Válasz
C
Csendity Gábor - Ratmobile Budaörsön van egy gyönyörű fehér Golw Caddy Rat. Minden elismerésem a tulajnak, szép munka. Amúgy vicc, hogy ez a "negatív" optikai tuning is mennyire cool.
Ám ha igazi RAT mobilokat szeretnétek látni, katt ide!
https://mindennapibetevo.blog.hu/2008/03/11/ratmobile
2009-08-20 10:11:00 Válasz
z
zsebik e34 - Meddig tart? Nekem bejön a stílus, de maradt bennem pár megválaszolatlan kérdés:
Meddig tart egy ilyen vas? 30 éves golf I-et megveszek, szépen kirohasztom, direkt, nem biztos hogy még 10-et le fog szolgálni, akár hogy van felújítva a motor meg a futómű, a kaszni rommá megy...
Ja és vizsgáztatni le lehet? vagy 2 év és bye-bye édes kicsi Rat, sok örömet szereztél, de már csak trélerezünk a talira...?
És a simabőrű vajon mit szólna ahhoz hogy egy telirozsda járgány tekereg a környéken? ráadásul koppig aszfalton ül...kellemetlen lehet magyarázkodni...
utolsó kérdés: van egy ladám elfekvőben 5 éve nem volt beindítva, elég patkányul néz már ki, faszán bemattult a dinnyés ezerkettes, az a jó fasza ladapiros...kicsit még rohasztanám meg életre kelteném a motort meg a futóművet...van jövője a Patkány Zsigáknak? vagy ha belevágok újítsak egy régi gófot?
2009-08-19 22:47:00 Válasz
zoika
zoika - A cikk jó,de nekem ezek a verdák nem jönnek be.Asszem ennyi.Aki szereti csinálja,biztos ez is örömet szerez a tulajnak valamilyen szinten.Bár véleményem szerint egy ilyen autóval max.a tanyán lehet megjelenni,mert a "rat"stílust az utcán egyszerűen ócskavasnak titulálják a népek.Mindenkinek meg nem lehet elmagyarázni hogy ez egy ilyen stílusban épített műszakilag tuti masina...ugyanis nem mindenki ért hozzá.
2009-08-19 18:43:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
R
Rácz Norbert - sztem a rat stilus király (kivétel a rozsda) me a saját zsebedből veszed az autót és abból tuningolod szépítgeted (arra büszke lehetsz) nem apuci rakta a segged alá az uj 1.2-es Suzukit és abba villogsz me azokról lehet tudni hogy nem saját önerőből van, és azokról véleményem is van (magyarul fikázom őket, nem kicsit)
2009-08-19 19:13:00 Válasz
K
Kékedi Miklós - Sziasztok!
Hát persze, létezik ilyen stílus is, de nekem ez nem kimondottan jön be. Tudom, ez egyéni szocprobléma... De! Legyen bika, gyors, és a biztonság? Korábban már írtam az építés gyötrelmeiről, és arról, hogy milyen érzés bezsebelni a szakértők elismerését.
Kérdem én : tartunk már ott, hogy második autóként legyen egy RAT-unk? Ha én ott tartanék, inkább az első gépet próbálnám megfelelő szintre hozni.
És még egy apróság!
Tudni kell, hogy milyen körülmények között, milyen versenytárssal akasztjuk össze a kereket - évjárat, várható teljesítmény, kiállás, és mennyire provokálóan fikáz a kihívó...
Lényeg : egy kis gyorsulás normál keretek között nem árthat, a stílus mindenkinek ízlése alapján, győzzön a jobb, de a lényeg számomra az izom, a biztonság, és az az optikai kiállás ami az én agyam szüleménye. És merni kell nemet mondani!
2009-08-19 18:39:00 Válasz
szaloky
szaloky - Ezért VW és BMW! Aki még nem jött volna rá annak elmondom hogy azért VW-eket és BMW-ket érdemes építeni ebben a stílusban mert azoknak van erős motorja. Ha jól sejtem a képen látható kocsik közül egynek se kisebb a motorja 1.8-nál. Egy trabanttal vagy egy skodával ne akarj a lámpánál a biciglisen kívül senkit se alázni mert téged aláznak csúnyán. De mondjuk egy 1.8-as 119LE-s gti golffal vagy egy 178Le-s szakadt 525-össel már tudod alázni apuci 1.6-os spoilerezett kocsijával feszengő kiscsávókat. Igaz hogy nem csak a BMW és a VW jó erre a stílusra, hanem bármi más. Itt a motor a lényeg!
2009-08-19 17:02:00 Válasz
Spyder
Kis Zoltán - Szarból várat Na ezt nem gondoltam volna,hogy egy ilyen autót értékelnek a profik.Talán még építek is egyet.Már csak egy kérdésem maradt válaszolatlanul:ha mindent a roncsterepről,meg a padlásról,meg lomtalanításról kell szerezni,akko neked Devil mi a hasznod ebből az egészből?Neked épp ocsárolnod kéne ezeket a "ócskavasakat",hogy minél inkjább a te cuccaidból építsenek.Közben meg is lett a válasz: HÁ ME TE ILYEN JÓFEJ CSÁVÓ VAGY
2009-08-19 16:47:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
pomicsabi
pomicsabi - Elmondom neked, az itt a biznyisz, hogy megépíted a kocsit RAT-ba és veszel rá ültető ruganyt, esetleg állítható futóműt 90e, veszel rá leömlőt 140e, veszel rá kipuff dobot 60e és sportlégszűrőt meg ilyen kis apróságokat plussz a donor amit megveszel (2es Golf 140e). Fél misiből olyan kocsid lesz ami megy is, és csúnya is Én egy 2es Golfba nagy RAT jövőt látok
2009-08-19 17:40:00 Válasz
N
Nándor - srácok,a legnagyobb érzés egy ilyennek crusolnia városban...és egy hete leszakadt kifuffal tolom,eddig is néztek ,de most hát mindenki.igaz a rendőröket kerülöm,és ha látom őket akkor csak alapjárat...és a itt a cult-hungarian adatlapom
https://www.cult-hungarian.hu/adatlap.php?&user_id=475
2009-08-19 15:44:00 Válasz
S
Szűcs Péter - Őrült Hello!
Nagyon kemény a cikk.
Abban igazad van, hogy megbámúlnak, de nem biztos, hogy tetszene saját magadnak a "tákolmányod", de lehet, hogy csak tévedek, de nekem nem tetszene. Én inkább a szépen kidolgozott kis kocsikat szeretem!
2009-08-19 15:22:00 Válasz
B
Bakó Gábor - Azért kíváncsi vagyok, hogy mit is alázgatsz az "egykettes" puntóval.pff szánalom.
2009-08-19 15:20:00 Válasz
gabesbird
Varjas Gábor - mé pont német? mért mindig német autókat mutat? golf vagy poló? nekem sporting puntóm van de rommá aláztam mindig a német szarokat golf vagy poló pedig 1.4 es vagy 1.6 osok,nekem meg 1.2 es igaz 6 sebességgel de akkor is...meg háát az olasz formaterv...
2009-08-19 13:45:00 Válasz
4 válasz megjelenítése
R
Rácz Norbert - me a többi ország autócsodái szutykok!
Nekem is német autóm van Bmw-m (E28 1984-es 520i 123LE-vel 6 hengerrel) és az megbízható izmos tuningolható gép. ultem már olasz,koreai,japán autóba, de semmi fantáziát nem látok arra hogy tuningolásra meg gyorsaságra termettek (kivétel a Lancia Delta integrale, na arra az autóra azt mondom hogy korrekt gép) de az is csak a Rally miatt... de a többi... inkább nem is mondok rááá semmit tényleg csak nevetségesen teli lehet őket spoilerezni, meg matricázni meg nagy kipufogó (ami ugyanugy nem szól, meg bőr motorháztető védő izééé (ami nem sok mindenre jó) tehát gagyi!
A legdurvábbak:
piros Suzuki fehér Viper csíkkal,
Suzuki 100-as kipufogóvéggel,
Kék Skoda fábia szintén viper csík meg a csapott autón felül szárny (ja és egy 1.2 kivitel) Talán 60LE-vel
Na ezéé Jók a Német autók!4
2009-08-19 18:57:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
N
Nyű - nah azé! tény hogy a bmv mutatott valamit talajon mert nagyon jó gépek, de miket hadoválsz, hogy a többi ország szutykai? hány autót terveztél héé?) meg mi az hogy csak német auto megy a rat stilushoz? le van irva érthetően hogy az USA bol származik. el kell olvasni a teljes cikket, ott irja az alján! nem mondom a wv meg a bmv formatervei szerintem is jobban mutatnak Rat ban mint a modernebb japán autók, de te vettél egy bmv-t aztán állat vagy máris? csak hiszed. szal szerintem minden autóból lehet Rat verdát csinálni csak szeretni is kell mer ha csak sznob akarsz lenni akkor ugyis csak egy szappantartó lesz belőle ami előbb utóbb ponyva alá kerül. amúgy király a cikk, nem kevésbé a stilus, csak kiakaszt ha valaki elszáll a béemvéjével .
2009-10-28 07:38:00 Válasz
Fraky
Fraknóy Máté - pfff... nagyon kemény vagy az olasz csodáddal! Állj már be ha ennyire szar a német egy 1.9 TDi mellé! Akár az én RAT egyesem mellé is beállhatsz ha gondolod de csak a füstöt fogod látni az úton!
2009-09-05 14:22:00 Válasz
Fraky
Fraknóy Máté - Emberek! Ne legyetek már nyomottak! A RAT style nem hasonlítható egy dacia-hoz vagy egy ladához! nem zöccséges meg cigány! Ti nem tudjátok milyen egy RAT autó, földön van rohad. De ezt csak német autóbol lehet! Ez olyan mint a C.U.L.T az is csak német lehet, max C.U.L.T stílusú lehet más márka! Egyébként sokan írjátok ezt megnézik? Kérlek szépen közönségdíjat nyertem a kocsimmal, és a hasonló mondatokat hallottam VW talikon: Ez az igazi, nem a sok csiricsáré szar! Szóval aki nem tudja milyen egy RAT, az ne ossza itt az észt! Soha nem fogja megtudni amég azt hiszem hogy a króm a király meg a szárny! Ez örök vita lesz és soha senki nem fogja megérteni a másikat! Ti menjetek recskázzatok a japán aluszárnyra, mi meg tesszük ezt a RAT, CULT, CLEAN-nél!
VOLKSWAGEN ÜBER ALLES
2009-09-05 14:29:00 Válasz
Fraky
Fraknóy Máté - Mivan? Ne legyetek már nyomottak! A RAT style nem hasonlítható egy dacia-hoz vagy egy ladához! nem zöccséges meg cigány! Ti nem tudjátok milyen egy RAT autó, földön van rohad. De ezt csak német autóbol lehet! Ez olyan mint a C.U.L.T az is csak német lehet, max C.U.L.T stílusú lehet más márka! Egyébként sokan írjátok ezt megnézik? Kérlek szépen közönségdíjat nyertem a kocsimmal, és a hasonló mondatokat hallottam VW talikon: Ez az igazi, nem a sok csiricsáré szar! Szóval aki nem tudja milyen egy RAT, az ne ossza itt az észt! Soha nem fogja megtudni amég azt hiszem hogy a króm a király meg a szárny! Ez örök vita lesz és soha senki nem fogja megérteni a másikat! Ti menjetek recskázzatok a japán aluszárnyra, mi meg tesszük ezt a RAT, CULT, CLEAN-nél!
VOLKSWAGEN ÜBER ALLES
2009-09-05 14:33:00 Válasz
R
Rizses - papírok? Nagyon jó ez a cikk
Csak azt nem tudom hogy ezt utcán hogy használom mármint a rendőr meg a műszakiztató mit szól a külsejéhez?
2009-08-19 13:30:00 Válasz
S
Sanyi - lehet h muter vesz egy skoda 120L-t... a legjobb ősszeállítás...barna és napszítta és kopott
najo viccet félretéve nekem is nagyon bejön a rat stílus, meg is szólnak miatta de nem érdekel.
miért kell főleg német autó? jo persze értem éln h főleg golfokat csinálnak, meg úgy olvastam h a németek találták ki...de attol még miért nem lehet más autó? azért is tutu megszolna mindenki, hogyha egy régi rat unoval vagy egy kockafiestával mennék el nemde?
2009-08-19 12:37:00 Válasz
H
Horvath Gabor - Hali!
Felénk már egy ideje megy ez az örület és vannak egész jó gépek De nem csak Golf-ból meg Bömösből lehet Patkányt csinálni... Láttam már Kadettet, Ladát, Sőt Trabi, Skoda 120L Deamugy tényleg jó buli pl. Anyuci vagy apuci Gyári kocsiába feszengő arcokat gyalázni a lámpánál, vagy hagyni, h kielőzzenek és odalépni neki, ilyenkor szoktak csodálkozni ám, h most mi van Am nekem is egy készülőfélben lévő rágcsálom van
2009-08-19 09:59:00 Válasz
k
kun laci - rat kadett sziasztok,
nekem is van egy 90\"es kadettem,igaz a kombi valtozat,kicsit , de hanyagul optikazva,remelem sikerul kepeket felraknom rovidesen,a motor szuper legalabbis az volt amig a 3ason 140enel nyomattam 2 oran keresztul tegnapelott,es talal ra a rat, foleg amikor azok arcat latod akik mellet elhuzol 140-150el egy 90es szakadttal.
szoval igen, talal a kadett.
2009-08-19 09:27:00 Válasz
a
antal jozsef - szerintem beleferne egy kis ijen is emlekezzunk vissza 20 evvel ezelott no loki vastag kipuff kindertojas antenna lada skoda utott kopott festek vagottfelni stb no velemenyem szerint az en izlesemnek megfelelne a mattfestek es vagottfelni ultetes es vastag kipuuff es a ut orei sem szednek le a fejed a rozsdas dolog meredek
de eggyezzunk meg egy matt ladik vagott felnivel es ultetve a piroslampanal szgyenbe hagy egy apuci kedvence altal sok pennzel tunnigolt verdat es mikor ranezel egy ocska auto de egy popec motorral es futomuvel ha valaki nem akar egy taska penzt beleolni a kocsiba akkor ez a megfelelo irany es mindegyikunk szereti ha megy a verda noo de hany emberke vagta mar haza es nehany masodperc alatt hoosszu idok munkaja ment karba noo szerintem ez zsir es attol h matt a festes es nincs loki meg meteres alufelni a vagottfelni is megallja a hejet az utjainkon es amiert kivul matt (aceltarcsas golf vagy jetta )azert belul a te igenyeidnek tudod kialakitani (kormany pedal kapcsolokar)
2009-08-19 09:20:00 Válasz
N
Norbi - brutál.. Szia!Ez rohadt jó!Asszem nézek is magamnak gyorsan egy szemetet...
2009-08-19 09:02:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Z
Zsoldos Attila - RAT stilus? engemet ez arra amlékeztet amikor itthol a skacokkal megvesszük a telepi romáktól a lepukkant verdákat és kivisszük a telephelyre(határba) oszt nyomjuk neki! DE MÉG IJENRŐL MÉG NEM IS GONDOLKOZTUNKhogyKIÁLLÍTÁSRA vinni a vasat és még nyerni is lehet!hmmmmmmmmmmmm
ez számomra valami nagyon furcsa de szerintem jövőre én is megpróbálkozok vele!
2009-08-19 18:18:00 Válasz
pomicsabi
pomicsabi - Hát jah ez kicsit arra emlékeztet amikor a cigányok jönnek lökhárítónélküli szétrohadt ladával, tetőcsomagtartón tele dinnyével, a hátsóűlés és a kalaptartóról már ne is beszéljünk (egy egyben az ültetés) és ordítják hogy diiiinnnnnnnyyyyyyyyyyéééééééééétttttttttt! Már csak a motort kéne kicsit megpöcköljék és nem is tudják hogy RAT stílusban építkeznek De kitudja, lehet meg van pöccintve az is
2009-08-19 08:57:00 Válasz
D
Dani - hmm Szia!
Jó kis cikket írtál lényegében mindent leírtál ami a Rat irányzathoz tartozik. De azért legyünk őszinték, találkozón kivül nem fogják annyira sokan dícsérgetni a kocsit, meg nem biztos hogy jó dolog lyukasra gyengíteni az anyagot. Aztán ha büntetni akarsz a patkánnyal és hüjegyerekeket alázni, akkor nem elég felpolíroztatni a motorteret, szerintem nem árt felújítani sem, nehogy úgy járjon az ember hogy elmegy a soproni talira, hazafele meg tolhatja a patkányt. Ha utóbbit viszont megteszi valaki akkor már nem egy filléres tuningról van szó, főleg ha futóművet is sportosítunk hozzá, esetleg nem baj ha a féket is felújítjuk.
Én ha csinálnék ilyet inkább egy matt fényezést választanék rozsda nélkül, de az már inkább cult akkor.
üdv. Dani
2009-08-19 07:51:00 Válasz
2 válasz megjelenítése
BH20MAB
turzai szabolcs - szerintem Gergozerintem meg jol is nezne ki a kadet!ha a nemetnek is sikerult akor neked is fog sikerulni,egy kis izles es kepzelet meg egy kis photoshop es mar megvan a terv asztan csak lasan neki lehet fogni..Nem vagyok a RAT hive de azert jovore epitek egyet.Szerintem sokan meg fogjak nezni csak azert mert meg europaban nincs elterjedve ez a stilus,mindenki muszalaza a kocsit minel ufosaba hogy majd elrepulnek vele.Szerintem szebb egy kocsi letisztult izlesel.
2009-08-19 08:59:00 Válasz
BH20MAB
BH20MAB - A cigany rat stilus Ne is beszeljunk arrol mikor jonek aszt mondjak hogy tol elado es a kocsi eleje majd a levegoben van,a kocsi tele tollal .Csatornas cigany aki kocsijabol a csatorna hada nez vissza rank es kulombozo formakal.Nalunk megszokot Dacia nalunk a megszokot Rat donor..
2009-08-19 09:07:00 Válasz
Celldweller
Celldweller - a "Honnan származik a mánia?" résznél az a kocsi micsoda? nagyon tetszik
2009-08-19 03:21:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
L
Lomha 8V - Válasz Celldwellernek. A képen látható autó egy 1930-as Ford "A" modell.
2009-08-19 17:49:00 Válasz
Hjuee
Nagy Gergő - jó a cikk Helló ez egy nagyon jó téma volt.Örülök hogy felhoztátok.Sok mindent meg lehetett tudni erről a Rat(patkány) témáról
Azt szeretném tudni hogy szerintetek az én (már csak volt de sztem visszaszerzem) régi D Kadettomból lehetne ilyen patkányt csinálni?Már eléggé ki van mattulva de még működőképes volt.Igencsak kiváncsi lennék mit lhetne belőle kihozni.
Itt egy kép róla: https://users1.ml.mindenkilapja.hu/users/hjuee/uploads/DSC00013.JPG
2009-08-19 02:34:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Endlos
Endlos - Igen A D-Kadettet RAT style-ban létrehozni sokkal jobb eredménnyel jár, mint egy I-es Golfból. Nem tudni, miért mégis a Golfok terjedtek el. (Egy Győri srácnak B.I.G. van egy ilyen, kadettklubon meg tudod nézni)
2010-01-25 21:05:00 Válasz