Devil nagynyomású rendszerekhez, 2-7bar-ig, turbos autókhoz is, mechanikus Benzinnyomás szabályzó

Ingyenes házhozszállítással
  • Devil nagynyomású rendszerekhez, 2-7bar-ig, turbos autókhoz is, mechanikus Benzinnyomás szabályzó 0
Ft-ot
spórolsz

[*alcim]

[*rovid]
[*html:hosszu]
Cikkszám:
#11602-
Eredeti ár:
Ft
Bruttó fogyasztói ár:
Ft
megtakarítás:
Ft
Áfa:
27 %
Min. rend. menny.:
1 db
Egységcsomag:
1 db
Szállítási díj:
3.000 Ft
 +36.70.23456.00
a Tuning Pápa segít neked!

Sőt! TAJ számból jósol is. Kérdezz bátran Balitól, mert ő tuning ügyben képben van és tök szívesen segít neked. Melyik tuning cucc lesz jó az autódhoz és melyik nem? Melyiket érdemes megvenni? Hívd most! Csekkjobári rákkjobári!

Devil nagynyomású rendszerekhez, 2-7bar-ig, turbos autókhoz is, mechanikus Benzinnyomás szabályzó:

Állítható benzinnyomás szabályzó:
 
2-7 bar-ig. Ajánlott turbós autókba, sportlégszűrővel.
 
A visszafolyó ágba kell beépítni.
 
Érezhető teljesítménynövekedés, gyorsabb, agresszívebb reagálás a gázadásra.
 
Turbónyomás növelés, turbósítás esetén feltétlenül szükséges alkatrész.

Devil nagynyomású rendszerekhez, 2-7bar-ig, turbos autókhoz is, mechanikus Benzinnyomás szabályzó

Devil Benzinnyomás szabályzó:

Szállítási idő: amennyiben van raktáron 1 munkanap, külföldi rendelés esetén 1-3 hét.

Garancia: 12 hónap!

 
 

Kérdések és válaszok Devil nagynyomású rendszerekhez, 2-7bar-ig, turbos autókhoz is, mechanikus termékünkhöz:

Te lehetsz az első, aki kérdez, vagy hozzászól!
K
Karesz0110 - sziasztok ! nekem egy honda 5 gen hecsi van és meg szeretném kérdezi töletek mint kezdö tuningolo hogy ez a kütyü sport légszürővel menyit dobna a teljesitményen ?
2017-01-04 11:14:00 Válasz
R
Richárd - pls. Heló nekem egy Suzuki swiftem van 1.3 8v 1995-ös évjárat. beleszerelhető ? érdemes? nem érdemes? előre is köszönöm a választ! üvd. Richárd
2015-02-06 13:06:00 Válasz
wolf91
orosz máté - megoldás Hali mindneki találtam egy nagyon jó és részletes leírást hogy mit hogyan kell csinálni ezzel a kütyüvel https://www.csstuning.hu/uploads/CSSTuning_fuel_pressure_regulator.pdf
2011-06-12 09:56:00 Válasz
b
bitang - Sziasztok én kezdő tuningoló vagyok és érdekelne, hogy 3000cm opel omegára mv6 a nyomásszabályzót rá lehet -e építei ha igen mire kell figyelnem!
Köszi bitang
2009-09-03 12:13:00 Válasz
T
Tibot - Amugy az a leg egyszerubb ha kiprobállod ellote!El szorítod a vissza folyo benzin slagot, aztán egy nyakkendovel meg fogatod hogy meg torve maradjon,aztán johet a teszt,az eredmény ugyan az csak sufnyi tuningossan.és az allapgáz lehet ingadozni fog a injektoros kocsiknál mivel a lambdasonda mindig el akkarja majd venni a benzint, aszem az az okka. ha nem akkor meg tévedtem
2009-08-23 00:01:00 Válasz
bogár
Gajdac Tibor - szia! nekem Opel Astra f 1,8i kocsim van. totál alap motor! 66kw-os. mennyivel lenne tobb pacim, ezzel a benzinnyomás szabályzoval? szeretném lassan megkezdeni a Tuningolását! udv:Tibor
2009-08-21 19:23:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Tech-toyota
Tech-toyota - helló Szerintem sokkal jobban menne vele az autó, feltéve ha a benzinpumpa birni fogja a megnövelt nyomást , jah és a fogyasztás 2 szeresére is nőhet simán vagy 3 szorosára is ha taposod neki , ugye nagy teljesítményhez sok benzin kell
2009-08-21 21:54:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
p
pear - nem nem ezzel nem a benzin mennyiségét szabályzod, azt csiptuninggal lehet, ergó ez közvetlenül nem okoz fogyasztásnövekedést.
amúgy is ha egy adott benyamennyiségnél többet juttatsz be, akk a moci hörög fullad nem megy.
elvileg jobban fog menni, mert a nagyobb nyomás miatt kisebb cseppekre porlasztja a benyát, és ezáltal könnyebben gyullad, és intenzívebb lesz a robbanás
2010-09-14 18:30:00 Válasz
B
Berényi István - sziasztok Berényi vagyok !
Ezt az alkatrészt hova kell beépitteni ! Légyszi segitsetek erre a kérésre!
kösz
2009-08-09 19:49:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Atanen
Pap Attila - Hova Ahol a benzin munka után hazaindul.
Mind a befecskendezősöknél,mind a karburátoros autóknál van egy membrán,ami bizonyos gyárilag beállított nyomás fölött nyit,és a fölösleges mennyiséget egy visszatérő ágon visszaereszti a tankba.Ez az alkatrész egy hasonló membános nyomásszabályzó,csak ez állítható.A gyárinak a helyére kell.Az én autómon a befecskendező híd (fuel rail) végén van,turbós autón el szokták költöztetni a közepére.
Ha nem értesz hozzá,nem vagy benne biztos hogy ha szétszedted össze is tudnád rakni,inkább ne állj neki házilag.Szétszedéskor figyelj,mert a rendszerben nyomás van,ne spricceljen a szemedbe!
Üdv.: Ata
2009-08-18 12:28:00 Válasz
B
Balázs - sziasztok
sajnos nem vagyok autószerelő, de a koszon kívűl sok minden rámragadt már, mióta autóm van. Én is egy hasonló, állítható benzinnyomás szabályzóban gondolkodom első lépésben, viszont ott a "de.." szócska is. Az oldaltól azt szeretném, ha kínál egy terméket, akkor ahoz konkrét tanácsot is adjon! Pl. hiába teszem be ezt a szabályzót, ha a befecskendezőket elötte nem vittem el beméretni és takaríttatni. Teszem fel, ha az egyik nem szállít akkora mennyiséget, mint kellene, de gyári nyomáson ez még nem okozott problémát, akkor mi történik? Nagy valószínűséggel az, hogy annak a hengernek nem lessz meg a kellő hűtése, átég a dugattyú és kinyírtunk egy motort. Egy ilyen leírás, tanács sok százezres kiadástól menti meg a vásárlót. És ugye azt se felejtsük el, hogy valamit valamiért, tehát ezzel tényleg megy majd az autó, mint a rakéta, viszont az étvágya is megnő!
2009-08-03 08:49:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Atanen
Pap Attila - Hűtés Hali!
Ez tényleg így van,de ismét felmerül egy DE...
Mivel a két középső hengernek jobb hűtés kell,a két szélsőt meg sok víz veszi körül,ezért tervezhetsz úgy,hogy amelyik "kevesebbet szállít" azt ahhoz teszed ahol a legtöbb víz veszi körül.Lehet játszani különböző termosztátokkal is,az én Toyotámhoz kapni 88°C felett nyitót is,meg 82°C felett nyitót is (sportolni a jó az a 75°C-os lenne).És akkor máris meg van oldva a hűtés.A gond inkább a keverékminőségbeli különbség,ahol a hengerek így nem egyforma teljesítményt adnak le,ez terhelheti a főtengelyt.Bár szerintem ahol ilyen gondok vannak,ott nem egy benzinnyomás-szabályzó fogja kinyírni a motorod,meg mint mindent,ezt is ésszel kell használni.Szerintem nyugodtan megveheted.
Üdv.: Ata
2009-08-18 12:20:00 Válasz
A
Anisity Laci - Sziasztok ! Peugeot 205 1.9 GTI Tuning tippeket várok ,elsösorban a motorhoz ! köszi ...
2009-07-13 21:57:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
arkangyal
balogh gyula - szia én versenyeztem ilyennel és egy nagy szelepes hengerfej+havasi csinált egy vezérműtengelyt hozzá és kész volt a motor.nem lehetett fogni az autot még harmadikban sem mert csak tört előre szóval vigyázni kellet a gázadással.remélem segitettem
2009-07-19 22:52:00 Válasz

Devil nagynyomású rendszerekhez, 2-7bar-ig, turbos autókhoz is, mechanikus vélemények és értékelések:

15 értékelés alapján 4.1 / 5
8
7
I
Ismeretlen felhasználó - 3 csillagos termék
2009-07-17 14:53:00
I
Ismeretlen felhasználó - 5 csillagos termék
2009-07-22 21:00:00
I
Ismeretlen felhasználó - 3 csillagos termék
2009-07-23 18:58:00
I
Ismeretlen felhasználó - 3 csillagos termék
2009-08-28 22:03:00
I
Ismeretlen felhasználó - 5 csillagos termék
2009-09-19 13:39:00
I
Ismeretlen felhasználó - 5 csillagos termék
2009-09-20 15:56:00
r
rene - 5 csillagos termék
2009-10-17 16:55:00
zotya
zotya - 5 csillagos termék
2009-10-23 11:46:00
U
User718 - 5 csillagos termék
2009-12-20 01:32:00
I
Ismeretlen felhasználó - 5 csillagos termék
2010-02-06 10:30:00
I
Ismeretlen felhasználó - 3 csillagos termék
2010-04-06 17:30:00
I
Ismeretlen felhasználó - 3 csillagos termék
2010-04-28 11:11:00
I
Ismeretlen felhasználó - 5 csillagos termék
2011-06-12 09:52:00
I
Ismeretlen felhasználó - 3 csillagos termék
2011-08-18 14:02:00
I
Ismeretlen felhasználó - 3 csillagos termék
2019-09-08 17:40:00