Bilstein tuning lengéscsillapítók...

Bilstein tuning lengéscsillapítók...

A Bilstein gátlók története és fajtái

Ismerd meg a Bilstein lengéscsillapítók gyártói hátterét, a működésüket és fajtáit! Innovatív tervezésük garantálja az optimális úttartást és vezetési élményt. Fedezd fel a vezetés új dimenzióját a Bilstein technológiával!

A Bilstein cégtörténete:

ThyssenKrupp - Bilstein Tuning GmbH - Szakértő a lengéscsillapítók gyártásában. 1873-ban alapult a cég, August Bilstein által. 1928-ban, az első lökhárító megjelenése után kezdtek elterjedni a gáztöltésű lengéscsillapítók. A Bilstein 1957-ben a Mercedes Benz első beszállítójává vált gáztöltésű lengéscsillapítóival. Azóta is számos jelentős autómárkához gyári beszállító, mint például: Daimler Chrysler, Smart, Ferrari, Porsche, Jaguar, Bugatti, Lotus, Subaru, Toyota, Nissan, Skoda, BMW, Volkswagen.

A sokak számára tuning és sport szegmensben közismert Bilstein márka, mára egy teljes portfoliót kínál. A legszélesebb palettával rendelkező lengéscsillapító gyártó, egyedüli technológiával, világszerte elismert, vezető céggé vált. Választékában mindenki megtalálhatja a számára legmegfelelőbbet, legyen az, sportos, utcai vagy terep használatra.Bilstein B1

BILSTEIN B1 szerviz elemek

A BILSTEIN szerviz-elemekkel minden lengéscsillapító-csere tökéletes lesz.

A BILSTEIN szerviz elemek porvédő- és ütközőgumikból állnak. Ezen elemek kicserélése kötelező. Ezekhez egy széles toronycsapágy program is megtalálható. A magas BILSTEIN minőségi igények kielégítése érdekében, a szervizelemeket is kizárólagosan gyári minőségben nyújtjuk. Bilstein B2 lengéscsillapító

BILSTEIN B2 olajos, gyári minőség

Olykor vissza kell venni a gázból, hogy egy szituációt optimálisan mérlegelhessünk.

A BILSTEIN B2-es olajos lengéscsillapítóval egy költséghatékony alternatívát nyújtunk magas minőség mellett, azon járművek számára, amelyekben gyárilag olajos lengéscsillapító került beépítésre.Bilstein B4

BILSTEIN B4 gáz nyomású

  • gyári minőség
  • 100% gáznyomású technológia
Mindig jobb.

Az eredeti kenterbe ver minden másolatot. 1954 óta vagyunk eredeti gyártók, mint a "de Carbon" elv szerinti egycsöves, gáznyomású lengéscsillapítók feltalálója. A know-how és a fejlesztőerő, amire folyamatosan nap, mint nap nagy hangsúlyt fektetünk, szolgálják a fekete BILSTEIN magas minőségét. Ez a plusz növeli egyben a biztonságot is. Fékezésnél, terhelésváltozásnál, kemény útviszonyoknál egyaránt. A B4-es gáznyomású lengéscsillapítóval egy gyári beszállítású terméket kínálunk.Bilstein tuning lengéscsillapítók

BILSTEIN B6 Sport

  • BILSTEIN egycsöves rendszer
  • Upside-Down technológia
  • A Nürburgring Nordschleife pályán tesztelve
Fejlesztett irányítás

Van, akinek még bizonyítania kell, s van, aki már bizonyított! Itt van a BILSTEIN magas teljesítményű B6-os lengéscsillapítója, utcai és terep használatra, amely ideális megoldást nyújt azon vezetők számára, akik tudatosan szeretnének saját maguknak valami jobbat! Ültetés nélkül is kimutatja a foga fehérjét, és megbízható munkát végez a hétköznapi közlekedésben. Optimális úttartás, megnövekedett sávstabilitás, kitűnő csillapítóerő. A B6-os lengéscsillapító a sportos érzés mellett a biztonság terén is a legjobb választás, még utánfutó esetében is.Bilstein tuning lengéscsillapítók

BILSTEIN B8 Sprint

  • BILSTEIN egycsöves rendszer
  • Upside-Down technológia
  • A Nürburgring Nordschleife pályán tesztelve
Tökéletesen megfelelő

Az ültetett nem jelent automatikusan jobbat, ugyanis nem az optika, hanem a lengéscsillapítók, és rugók optimális beállítása határozza meg a minőséget. Speciálisan ezért fejlesztette ki a BILSTEIN, ültetett járművekhez a B8-as lengéscsillapítót. A lerövidített, magas teljesítményű lengéscsillapító, rugóselemeivel, a futómű optimalizálásában kiváló. Gyorsabb sávváltás nagyobb sebességnél, rázós utakon, úthibák kikerülése. A B8 Sprint változat nemcsak jól néz ki, de kifogástalanul is csillapít.Bilstein tuning lengéscsillapítók

BILSTEIN B10 Power Kit

  • BILSTEIN gáznyomású kétcsöves rendszer
  • A sportrugók nagy szilárdságú anyagból  készülnek
Érezd az erőt!

A B10 Powerkit 60/40 ékforma, kinézetet és sportos úttartást kínál hihetetlen áron. A rövidített 2 csöves gáznyomású lengéscsillapító harmonizál a progresszív ültetőrugókkal. Több biztonság, fékezésnél, nagyobb stabilitás, kis oldaldőlés garantálja a vezetés örömét, kellő komfort mellett.Bilstein tuning lengéscsillapítók

BILSTEIN B12 Tuning Kit

  • BILSTEIN egycsöves rendszer
  • Upside-Down technológiával
  • A sportrugók nagy szilárdságúak anyagból készülnek
Teljesítményre tervezve

Az autóvezetés élményéhez a motor teljesítménye mellett főleg a futómű technikája járul hozzá. A nagy teljesítményű B12 a BILSTEIN sportrugókkal összejátszva meghatározóan megváltoztatja a tapadást, az alul- és túlkormányozottságot. Egy 30-40 mm-es ültetésnél a B12 garantálja a tökéletes kezelhetőséget, a magas biztonsági tartalékot, hihetetlen dinamika, magas komfort és élettartam mellett.Bilstein tuning lengéscsillapítók

BILSTEIN B14 PSS

  • BILSTEIN egycsöves rendszer
  • Upside-Down technológiával
  • Versenysportrugók nagy szilárdságú anyagból
  • Állítható magasság (a rugótányér és a kontra anya alumíniumból készül)
Határok nélkül

"Versenysport technológia az utcára" -a B14-gyel a BILSTEIN mérnökei ezt az elképzelést valósították meg, ami óriási előnyt jelent. A B14 PSS-nél a jármű magassága, az első és hátsó tengelynél max. 50 mm-rel csökkenthető, egy behatárolt 20mm-es állítási tartományon belül. A B14 PSS extrémen terhelhető egycsöves Upside-Down technológiája gondoskodik minden szituációban a kiegyensúlyozott menetteljesítményről és a vezetés öröméről. Bilstein tuning lengéscsillapítók

BILSTEIN B16 PSS9/PSS10

  • BILSTEIN egycsöves rendszer
  • Upside-Down technológiával
  • Versenysportrugók nagy szilárdságú anyagból
  • Állítható magasság (rugótányér és kontra anya alumíniumból)
  • Húzó és nyomófokozat egyidejűleg 9 fokozatban beállítható
A csúcsra!

Ezzel a futóművel a BILSTEIN mérnökei egy új teljesítményű kategóriát alkottak! A B16 PSS9-es lengéscsillapítónál, a jármű magassága, az első és hátsó tengelynél max. 50 mm-rel csökkenthető, egy behatárolt 20mm-es állítási tartományon belül. Beépített állapotban egy beállító kerék segítségével 9 karakterisztika változtatható, illetve minden szituációban gondoskodik a jármű professzionális beállításáról.

OE, gyári minőség:

Technológia transzfer a gyári beszállításból, és Versenysportból

Bilstein a szinonimája a kiváló minőségnek és a magas teljesítménynek a futóműgyártásban. Gyári partnereinkkel együtt fejlesztünk és gyártunk széria lengéscsillapítókat a Mercedes-Benz, Porsche, BMW, Audi, Bugatti, Ferrari, Lotus és Jaguar valamint sportos különszériákhoz, mint a VW Golf R32, Mercedes-Benz DTM CLK vagy a Mitsubishi Lancer Evolution 8 MR autótípusokhoz is. A legmodernebb technológiák, innovációk valamint mérnökeink tudása érezhető minden termékünkben.

Gáz:

A Bilstein gáznyomású lengéscsillapító technológiája

Minden Bilstein futómű nagy teljesítményű gáztöltésű technológiára épül. A gáztöltésű garantálja, hogy a lengéscsillapítóban az olaj nem habzik fel. (kavitáció) Extrém helyzetekben is rendelkezésre áll a megfelelő csillapítás, mely biztosítja a mindenkori magas tapadásról és dinamikus úttartásról. Sport futóműveknél kötelező a gáztöltésű lengéscsillapító használata, mely kiszerelt állapotban felismerhető a kirugózó dugattyúrúdról.

A BILSTEIN egycsöves technológia:

A motorsportban, és a széria sportautóknál a nagy teljesítményű egycsöves BILSTEIN a standard. Ennél az egyfalú lengéscsillapítónál keletkező hőenergia direkt a környezetnek adódik át. A nagy működő felület révén alacsony áramlási nyomás keletkezik. Emellett a nagyobb teljesítmény mellett, nagy csillapító erő áll rendelkezésre.

Jobb kezelhetőség, több komfort, magas biztonsági tartalék. Az egycsöves technika keretében a Mc Pherson rendszerű lengéscsillapítónál, az ún. Upside-Down technológiát alkalmazzák. A versenysporthoz fejlesztették ki és 100%-ban elterjedt. A kopásálló krómcső sikló csapágyon mozog fel-le. Így a támasztó és oldalerő nagy felületre oszlik, ami egy szinte merev kapcsolatot létesít kerék és karosszéria között.

A BILSTEIN ültetés:

A BILSTEIN mérnökök minden járműhöz kiszámolják a megfelelő ültetést. Minden érv figyelembevételre kerül. Aerodinamika, komfort, mindennapi használhatóság, menettulajdonság, optika. A fejlesztés végén mindig az optimálisan alkalmazható technológia áll. Lehet ékforma futómű (60/40 mm), decens ültetés (30 mm) vagy állítható futómű (30-60 mm).

Állíthatósági tartomány:

A futómű állíthatósága a beépítés után sem probléma. A menetes cső jó minőségű anyagának köszönhetően a masszív alumíniumból készült rugótányér és kontra anya könnyen szabályozható. A beépített állíthatóság lehetővé teszi egyéni magasság beállítását is.

A versenyrugók nagy szilárdságú anyagokból minden szituációban tisztán előfeszített állapotban gondoskodnak a tökéletes útkapcsolatról.

Állítórendszer:

A BILSTEIN B16 PSS9-es lengéscsillapítóval a BILSTEIN mérnökök új teljesítménykategóriát alkottak. A 9 menetkísérletben nyert, és ez által definiált csillapító beállítás, lehetséges nyomó és húzó fokozatban. Beépítést követően egy alumínium kerék forgatásával lehet ezeket a beállításokat kiválasztani, a különböző szituációknak megfelelően. A csillapítóerők egyidejű hangolásának köszönhetően a nyomó- és húzóerők a BILSTEIN B16 PSS9-nél mindig tökéletesen passzolnak. Az egyidejű csillapító erő hangolása csak egycsöves rendszereknél lehetséges.

A beállítás kérdése:

Bilstein tuning lengéscsillapítók

Egy BILSTEIN futóműtől mindig többet lehet elvárni. A BILSTEIN mérnökök a legmodernebb anyagok és technológiák felhasználásával fejlesztik a futóművet -a vezetési élményért. A BILSTEIN lengéscsillapítók beállítását (komfort és sport) igényes menetkísérletek során tesztelik. A Mercedes Benz futóművének beállítása, a papenburgi tesztpályán és a legendás nürburgringi Nordschleifén (ami a legkeményebb versenypálya a világon) történik, a végsőkig tesztelve.

Nagy sebesség, nyomvonalváltás, komfort, kezelhetőség, jármű egyensúly, tapadás. Ezekkel az igényekkel találkozik egy futómű a tesztelés során. Csak akkor kerül a piacra, ha a magas BILSTEIN elvárásoknak megfelel. A futómű ilyen kritikus helyzetközeli viselkedése, nagyban befolyásolja a vezetési élményt!

BILSTEIN Zsinórmenet:

A speciális BILSTEIN zsinórmenet nagyon könnyen tisztítható, s ez által véd az agresszív külső hatások ellen.

A menetemelkedés úgy van kialakítva, hogy az alumínium rugó tányér néhányszori elfordításával elérhető legyen a kívánt járműmagasság.

BILSTEIN TRIPLE-C Technology:

Bilstein tuning lengéscsillapítók

Új 3-rétegű bevonat biztosítja a termék tökéletes védelmét és tetszetős megjelenését.

  1. A különleges horganyötvözet tökéletes egységet alkot a lengéscsillapító alapanyagával. Ez a teljes körű korrózióvédelem alapja.
  2. Köztes bevonat, mely a horganyréteget zárt homogén felületté teszi.
  3. Ez a fedőréteg, mely a korrózió- és kopásvédelem mellett a terméknek egyúttal tetszetős megjelenést kölcsönöz.

A külső bevonatok ellenőrzése:

Bilstein cég minden egyes lengéscsillapítót több mint 600 órás sópermet-tesztnek veti alá (a DIN 50021 SS szabvány szerint).

Ami igazán számít:

Ültetés és sportfutómű - igazi vezetési élmény!

Egy jármű ültetésekor, a sportos megjelenést, dinamikus utazást és optimális kényelem mellett a tökéletes útfekvést is elvárjuk.

Ezen cél elérése érdekében, az ideális ültetés és magas teljesítményű technológia bevetése, kötelező. Amikor technikailag tudatosan csökkentik a rugótávot, megváltozik a jármű aerodinamikája és tengelygeometriája. A rugótáv csökkentésével, a rugó- és csillapítóerők kompletten új kialakítása szükséges. A járművet érő magas terhelésnek köszönhetően, ügyelni kell nagy teljesítményű komponensek bevetésére is.

A komplett BILSTEIN futóművek képviselik az ideális megoldást. Igazi vezetési élmény!

Hozzászólások Bilstein tuning lengéscsillapítók... cikkünkhöz:

Te lehetsz az első, aki kérdez, vagy hozzászól!