Autóhifi kondenzátor választási tanácsok...

Autóhifi kondenzátor választási tanácsok...

Mire való egyáltalán és kell-e neked autóhifi kondenzátor?

Vajon csodákat fog művelni az autóhifiddel, vagy feleslegesen fogsz pénzt kidobni autóhifi kondenzátorra? Tudj meg mindent az autóhifi kondenzátorokról...

Mire való az autóhifi kondenzátor?

Megfelelően megépített autóhifi rendszerek esetében sokkal, gyorsabbá, dinamikusabbá teszi a hangot.

Miért?

Az erősítőd hátul van az autóban, legalább 5 méter kábelen keresztül kapja az akkumulátor által kémiai úton előállított tápfeszültséget. Az erősítőd nem folyamatosan fogyaszt, hanem a terhelés függvényében szipkázza az akksidat. Nagyobb hangerőn, minden egyes mély beütés alkalmával képes az erősítőd akár 2 volttal is lerántani az autódban lévő feszültséget.

Az akkumulátorod nem olyan, mint a fali konnektor, ha egyszer alaposan megterheled, akkor idő kell neki, hogy megint ugyanolyan feszültséget tudjon produkálni. Ez nem sok idő, de éppen elég ahhoz, hogy a rendszered hangját gyengébbé, torzabbá és lassúbbá tegye. Nyilván ezt nem veszed észre, mert kezdetektől fogva ilyennek szoktad meg, de egy kondenzátorral felfedezheted az autóhifi rendszered valódi erejét.

TÉVHITEK!

Vajon kell-e a Te autóhifidhez kondenzátor?

A kondenzátornak pusztán csak a hangminőségre van ráhatása, (gyorsabbá dinamikusabbá teszi a hangot), csak akkor érdemes megvenni, ha úgy érzed, már tökéletes a rendszered hangja és csak egy kis dinamika és gyorsaság hiányzik csak belőle.

A kondi nem helyettesíti a jó akksit. A megfelelő tápellátásról az akksinak kell gondoskodnia, a kondi, csak gyorsabbá teszi a rendszer hangját, olyan kb, mint egy autóban a chiptuning, nem helyettesíti az erős motort.

Mivel a kondi, csak hab a tortára és csak egy kis tuning egy jó autóhifi rendszer összeállítása után, nincs olyan, hogy mindenképpen kell.

Tévhit hogy, minden autóhifihez kell kondenzátor!

Gyakori hiba, hogy sokan a kis 2, vagy 4 csatornás erősítőkhöz kondenzátort vásárolnak.

Ezek sokszor olcsóbb 50-60 ezer forint alatti erősítők, amelyek a sok ezer feltüntetett Watt ellenére gyengék, ezáltal nem is jelentenek nagy megterhelést az akkumulátornak.

Az olcsó erősítőkhöz teljesen felesleges autóhifi kondenzátort venni, mert érezhető haszna nem lesz, azon kívül, hogy szépen mutat a csomagtartóban és a hozzá nem értő haverokat, vagy a csajokat lehet vele vakítani.

Ne vásárolj autóhifi kondenzátort, ha olcsó (azaz valójában gyenge) az erősítőd, hanem csapd hozzá a kondi árát az erősítőre szánt összeghez és válassz egy magasabb kategóriájú erősítőt.

Hidd el egy komolyabb erősítő sokkal lényegesen nagyobb élvezetet fog nyújtani kondi nélkül is, mint egy olcsóbb kondenzátorral feleslegesen megspékelve.

Tévhit, hogy a kondenzátor kíméli az akksit.

Nem kíméli, mert csekély mértékben ugyan, de folyamatosan fogyaszt és ha hetekig nem használod az autót le is merítheti az akksidat és hosszú távon, több lemerülés esetén már káros is az akksira, tehát nem kíméli.

Tévhit, hogy a kondenzátor helyettesíti a jó akkumulátort.

Ne megoldás az autóhifi kondenzátor, ha több erősítőt használsz és a mélyeknél halványodik a világítás, vagy nagyot esik a rendszer feszültsége, mert ilyenkor az akkumulátorod gyenge.

A mélyeknél nagy hangerőnél halványodik az autód világítása?

Nem a kondi lesz a megoldás, ilyen esetben vagy gyenge a rendszered teljesítményéhez képest az akkumulátorod, vagy egyszerűen csak el van már használódva, tehát az autóhifi kondenzátor nem fog ezen segíteni.

A halványodó világítást, egy dolog oldja csak meg: az új akksi, egy nagyobb akksi, vagy egy pótakksi.

A kondi hasznos a dinamikusabb hangzás miatt, de a jó akksit nem helyettesíti.

Ha több erősítőt használsz, egyiket a szettek, másikat a mélyládák hajtására és kicsi, 55Ah-s, vagy már régi elhasználódott akksid van, akkor lehetőség szerint nagyobb akkumulátort, vagy pótakkumulátort kell venned.    

Autóhifi kondenzátor bekötése

A kondit úgy kell bekötni, hogy az minél közelebb helyezkedjen el az erősítőhöz.

Kondenzátor bekötése

Tulajdonképpen a piros és fekete tápkábeleknek az erősítő mellett elhelyezett kondenzátorba kell befutniuk és innen, a kondi csatlakozójáról kell továbbmenniük két kábelszem segítségével a legrövidebb úton keresztül az erősítőbe.

Autóhifi kondenzátor bekötése

Tehát bejön a piros tápkábel a kondi + sarkára és innen megy is tovább az erősítő + bemenetébe.

Bejön a fekete tápkábel a kondi - sarkára és innen megy is tovább az erősítő - bemenetébe.

Persze mindezt úgy, hogy az egész szerelés alatt le van véve az akkusaru.

Hozzászólások Autóhifi kondenzátor választási tanácsok... cikkünkhöz:

Te lehetsz az első, aki kérdez, vagy hozzászól!
T
Turai Tamás - Kondi Üdv. Olyan problémám lenne hogy van egy pioneer 4x100w fej plusz egy kicker ks350 erőm, hozzá egy dupla hangszórós kicker mély pontosan nem tudom hány watt sajnos de 1000w körül vannak. Az elején jól szólt minden gond nélkül de mostanában már vibrál a világítás a kocsiban és nem adja a méllyet ahogy eddig s?t van amikor pirosra vált a led az erősítőn és nem is szól ki be kell kapcsolnom hogy ujra menjen de csak egy kis ideig szól és ha le állítom a kocsit nem is szól eggyáltalán régen ez nem volt gond ugyan ezzel az akku val ment az autó egy fiat bravo 2000évj az akku szakal metal 60ah 540a. A kondi meg oldaná vagy akksi kellene pótlásnak? Köszi a választ.
2022-10-16 20:12:00 Válasz
A
András - Kondenzátor Szias.Adott egy BMW E39 toring. Az ajtóban és hátul a hangszórók kicserélve Audio System illetve Phoenix Gold szettetekre, ezeket egy Sony XN-N1004 hajt, illetve van egy Hertz mélyláda, amit egy Sony XM-N502 hajt. Tisztában vagyok vele, alap konfig, de nekem megfelel. A csomagtartóban van az akku, 35-ös kábel megy a 2 erősítőig, onnan tápelosztóval van elvezetve a fesztó 20-as kábelekkel. Nem gagyi kábelszettes tyúkbelek, rendes hifi rézkábelt rendeltem. Most kellett új akkut vennem, a régi megdöglött. A kérdésem az lenne, hogy érdemes lenne-e egy kondit berakni, hogy kíméljem az akkut, vagy felejtsem el, felesleges? A másik, hogy az erősítők teste ugyanoda van kötve (ugyanúgy 20-20-as kábel, testelosztóba kötve, onnan 35-ös kábel megy a testpontra) mint az akkumulátor. Viszont az akku gyári testkábele vékonyabb, mint a 2 erősítőé. Olvastam, hogy ez nem éppen jó, az akku testkábelének vastagabbnak kell lennie, mint az erősítőké, de azt nem tudom, hogy ebben az esetben is így van-e, ha egy pontra van testelve az akku és az erősítők is....
2022-04-22 17:15:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondenzátor Szia! A kondi nem kíméli az aksit. Ez tévhit. A kondi csak a mélyláda nagyobb beütéseinél a feszültség ingadozást szünteti meg. Az, hogy a gyári test vékonyabb egy kicsit, nem probléma. Az általad használt erősítőknek, a kettőnek összesen is b?ven elég lenne 20-as kábel. Üdv.
2022-04-23 19:19:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
A
András - Kondenzátor Köszönöm a gyors választ. Akkor ebbe a rendszerbe nem indokolt a kondenzátor, igaz? Amúgy is azt olvastam, hogy ha sokat áll az autó, a kondenzátor lemerítheti az akkumulátort, és nálam előfordul, hogy áll 3-4 napot is akár.
2022-04-24 17:30:00 Válasz
T
Töth istvan - Kondi merülêse Üdv .vettem uj akkut exidet 3 honapos letezik az hogy a 15 eves kondim lemeritheti? Iktassam ki a kondit .?
2022-01-03 13:43:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondi merülêse Szia! Azt a kondit már dobd ki nyugodtan. Több kárt csinál mint hasznot, és az aksit is biztos, hogy az meríti. Üdv.
2022-01-03 17:33:00 Válasz
Zoltán - kondi Szia Adott egy 1.4es toyota corolla 67 amperórás akksival. Rendszerem úgy néz ki jelenleg hogy a fejegységem -Pioneer DMH-G120 -Erre rá van kötve 4 db Pioneer TS-A300TW az 1 oszlopban 2 illetve a b oszlopban 2. Az első ajtókban szintén 2 pioneer mélyközép van a pontos típust nem tudom mert ajándékba kaptam egy sráctól aki hangnyomás versenyen használta. Van még 2 db Pioneer TS-WX306B 1300W/350W mélyládám vamiket egy Gladen RC 600C1 -vel üzemeltetek amit még Te ajánlottál nekem. A rendszer szépen szól viszont a komolyabb mély beütéseknél másfél voltot is le szokott húzni(vagy épp lekapcsol az erősítő és pirosan világít a led viszont ez megsz?nik ha lejjebb halkítom) ezért gondolkozom egy kondin. Milyet ajánlanál hozzá?
2021-09-07 16:36:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - kondi Szia! Meg tudsz csörgetni holnap? 06704506440 Üdv.
2021-09-07 19:25:00 Válasz
D
Dobos-Csàszàr Gábor - Kérdés Helo vettem egy mchammer mélyládat 2x 1500w milyen erösitö kellene hozz Meg mi kelle még hozz válaszodat elöre is köszönöm
2020-02-04 00:47:00 Válasz
G
Géza - Er?sit? Heló. Van nekem egy dld 500+ dupla hangszórós mélyládám mely 600/1000 vattos kétszer. Az lenne a kérdésem,hogy milyen erősítőt vegyek hozzá? Válaszod előre is köszi.
2019-09-10 17:02:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Er?sit? Szia! Legalább ez kellene hozzá: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=26&termek=52944 Üdv.
2019-09-10 19:06:00 Válasz
G
Géza - Er?sit? Heló. Van nekem egy dld 500+ dupla hangszórós mélyládám mely 600/1000 vattos kétszer. Az lenne a kérdésem,hogy milyen erősítőt vegyek hozzá? Válaszod előre is köszi.
2019-09-10 17:01:00 Válasz
Alen - Kondenzátor és remote kábel De mire kössem r? Fejegységnél rkötöttem, onnan htra az erősítőig bekötöttem a remote nyílásba. Az lenne a problémm hogy az erősítő meg a kondi is állandóan müködik, nem kapcsol ki ahogy kikapcsol a fejegységem!?(mivel a fejegység kikapcsol amikor kiveszem a kulcsot)
2018-12-24 14:40:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondenzátor és remote kábel Szia! Akkor valami bekötési hiba van. Milyen autóban van a rendszerő Üdv.
2018-12-25 07:40:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
A
Alen - Kondenzátor és remote kábel VW Beetle 2000 kiadás. Az itt leírtak szerint kötöztem mindent! Üdv
2019-01-10 10:47:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondenzátor és remote kábel Szia! Csörgess már meg holnap. 06704506440 Üdv.
2019-01-10 19:19:00 Válasz
A
Alen - Kondenzàtor és remote kábel Heló! Egy olyan kérdésem lenne, hogy a kondenztoromnak alvó állapotban ki kell kapcsolnia, a kijelzőjének is? (Tehát amikor kikapcsol a fejegységem, meg lellítom az autómat) Mi a harmadik kis csavar szerepe a kondin? Van a pozitív és a negatív, valamint közöttük felül egy kisebb csavar helye ahova gondolom én ugyan úgy vezetéket lehet rögzíteni, de mégis mit!? Kondi: BOA powercap 1 farad (kékszín?) Valamint bekötöttem a Remote vezetéket úgy ahogy kell, a fejegység mögött rákötöttem a kék(remote) nev? vezetékre és elhúztam hátra az erősítőig, ahogy azt kell! De nem kapcsol ki az erősítőm, állandó működés alatt van(világít a power lámpa). Erősítő: MAGNAT 1000 w A fejegység úgy működik ahogy kell neki, első kulcsfordulatra kapcsol és akkor áramtalanít ha kiveszem a kulcsot. Előre is köszi válaszod, üdv Szerbiából!!!
2018-12-20 21:10:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondenzàtor és remote kábel Szia! A remote szálat kell rákötni. Üdv.
2018-12-21 17:06:00 Válasz
B
Balogh - Érdeklődés Szia Adott egy Magnat extreme charger mélynyomó, ehhez akarok venni egy Pioneer GM-D9601-es erősítőt, az autóban egy 75Ah akksi van. Ez az erősítő megfelelő ehhez a ládához ? Ehhez a rendszerhez érdemes kondenzátort venni ?
2018-09-21 02:41:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Érdeklődés Szimpla, vagy dupla mély? Üdv.
2018-09-21 16:31:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Balogh - Érdeklődés Dupla, Magnat Extreme charger 230
2018-09-21 23:51:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Érdeklődés Szia! Tökéletes választás. Még teljesítmény tartalékod is fog b?ven m aradni. Üdv.
2018-09-22 21:51:00 Válasz
Á
Ágoston - Kondi működése Lehet, hogy nem sikerült elküldenem, úgyhogy itt van mégegyszer: Üdv újra, Zsolti. Hamar megérkezett a T?led rendelt cucc, így végre beköthettem mindent véglegesen. A lényeg egy XXX (XCAP 2000, 1F) kondi (tudom dísz, mert olcsó ). Rendesen bekötöttem, működik is, csak azt furcsállom, hogy egy idő után nem mutatja a számokat. Járó motorral igen, de leállítva egyszercsak eltűnik. Nem merül le, mert azt látnám, hogy csökkenne a mutatott szám... Ennek így kell működnie? Nincs rajta vezérlőszál, ami kikapcsolná. Másik kérdésem: mivel napokig egy helyben áll az autó, érdemes addig kikötni? Nem merítheti le az akksit? Vagy, ha nem mutat számokat, akkor alszik? Harmadik: mit jelent, hogy a rossz bekötésnél kiéghet az autó? Nálad olvastam valahol. Mire kell vigyázni? Bekötés előtt a hozzá kapott ellenállással feltöltöttem, és utána kötöttem be. Nem szikrázott, nem robbant . Úgy maradhat? Köszönettel: Ágó
2018-05-04 19:42:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondi működése Szia! Igen. Ennek így kell működnie. Nincs semmi gond. Ha elöl az aksinál le van biztosítva semmi gond nem lehet. Ha több napra elmész, és nincs beindítva, akkor sem kellene, hogy gond legyen. Üdv.
2018-05-04 21:03:00 Válasz
N
N. Laci - Hány kondi kellene? Szia! Van egy Ground zero GZIW 12SPL, ehhez most megyek keresni valami jobb erositot, két kérdésem van ezzel kapcsolatban: 1. A ládát úgy csinálnám, hogy helyspórolós legyen - beépített, a gyári adatok bassreflexre 60l 10x17cm hoszú csovel(ezt csinálhatom fából is?) , építhetem olyan módon, hogy egy kissé 6od rendu bandpass legyen? A kalaptartó ki van vágva, és azon keresztul menne a hang, - a hangszóró (és a reflex is persze) felfelé néz, és a kalaptartóra lenne ráerosítve a nagy reflex kialakítás - ezt inkább úgy képzelem, mint egy jó nagy hangvezeto nyílás, ami nem a csomagtartóba, hanem az utastérbe vezeti a hangot, becsuletesen leszigetelve. Mit szólsz hozzá? 2. Hány farados kondi kéne, vagy tobb darab 1-2 faradosat vegyek? A leheto legdogosebb mélyeket akarom kihozni a szubból, szóljon olyan erosen, ahogy csak lehet, ehhez meghallgatom, elfogadom a tanácsaidat. Az autóakksi új, 45A-es. Elore is nagyon koszi a választ!
2018-04-09 15:48:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Hány kondi kellene? Szia! Milyen autóról van szó? Üdv.
2018-04-09 18:45:00 Válasz
T
Török Zoltan - Erosito es kondi Szia!! Most beszeltunk telefonon!!! Magnet 800 wattos melyladahoz szeretnek kondit es erositot mit ajanlana ??
2018-02-02 15:04:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Erosito es kondi Szia! Erősítőből ezt: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=2&termek=20852 Kondiból: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=452&termek=20081 Üdv.
2018-02-02 19:10:00 Válasz
Hunor - Kell-e nekem 3 Kösz Szóval az eton erősitőket érdemes figyelni
2017-07-06 09:04:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kell-e nekem 3 Szia! Szerintem ár érték arányban nagyon jók ha megnézed. Min?sége kiválló, és eredeti Német gyártmány. Üdv.
2017-07-06 09:53:00 Válasz
Hunor - Kell-e nekem 2 Kedves Zsolt Milyen erősitőt ajánlanál max 70.000Ft ért az alpine sbg 1244BP mélynyomóhoz
2017-07-06 08:41:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kell-e nekem 2 Szia! Mivel a láda RMS 250W-ot tud, én ezt az erősítőt ajánlanám hozzá: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=22&termek=51900 Vagy ha szeretnél még több tartalékot akkor ezt: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=22&termek=51875 Üdv.
2017-07-06 08:55:00 Válasz
H
Hunor - Kell-e nekem van egy jvc kd x241 es fejegységem rá van kötve négy renegade rx62 hangszóró szeretnék melléjük alpine sbg 1244bp mélynyomót alpine mrv m500 erősitővel szükségem lenne-e kondira ha nem akkor az arra szánt pénzből vennék egy komolyabb erősitőt mit gondolsz kedves Zsolti
2017-07-04 21:21:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kell-e nekem Szia! Ha jó kondit szeretnél az húzós árban. 50-70 ezer. Én inkább egy komolyabb izmosabb erősítőt vennék. Üdv.
2017-07-04 22:49:00 Válasz
D
Domonkos Attila - kondi Szia Zsolt! Azt szeretnem kerdezni,hogy hangmin?seg javitas celjabol érdemes lenne-e kondenzatort beszereltetni? A rendszerem:Alpine cde 112ri,Hertz 165L.5 első szett,Gladen One 120.4 erősitő,es Gladen Audio Alpha 12 ZD melynyomó láda. Az autó Golf III,Varta 56 ah akku. valaszod előre is koszonom! Attila
2017-06-22 07:17:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - kondi Szia! Érdemes, de a jó kondi nagyon drága. Amire azt lehet mondani, hogy jó, 30-tól kezd?dik. Üdv.
2017-06-22 08:30:00 Válasz
Ágoston - Segít a kondi? Üdv. Sokat segít, ha az akku pozitívról lehúzott tápkábelek (erősítőhöz) mellett a negatívot is lekötöd pluszba egy ugyanolyan vastag kábellel. Így lesz teljes az áramköröd. Az MNC-hez egy 20 mm2-es kábelt vinnék, és ugyanekkora kábellal kell lekötni a negatívot akksisarut is. Az első szetteket simán el kell vinnie a fejegységnek. Egyébként szerintem kicsi az erősítő egy RMS 400W-os ládához... A hangszóró túlméretezés miatt az erőlköd?ben lévő pufferkondik nem tudnak annyit hajtani rajta, amennyit kell. Ezen viszont az 1F kondi sem segít, de majd Zsolti kijavít, ha nem jól gondolkodok. Sok sikert: Ágó
2017-06-11 20:58:00 Válasz
G
Gyetvai Krisztián - Segít a kondi? Üdv! El?ször is leírom a felszerelésemet ami áll egy M.N.C v-type 640 erősítőb?l, crunch fatboy xfat 400 nyomó zárt ládába egy kicx icq 6.2 első szett. Pár napos zsír új 50Ah akksi mind ez egy vw polo 6n2-be. A problémám viszont az hogy nem jut el elég energia az erősítőhöz, mert minden egyes mély beütésnél elhalványodik az erősítőn lévő zöld led és a mély is torzít meg az első szett is csúnya. Az akksinál 14V van de az erősítőnél lemegy 10-11V-ra. A kérdésem az lenne hogy esetleg egy kondenzátor segítene a problémán? Ha igen mekkorát és milyet ajánlanál? Köszönöm válaszod!
2017-06-11 20:32:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Segít a kondi? Szia! A tested megfelelő helyre van lekötve? Az autó gyári testelése jó? Milyen vastag tápkábellel van bekábelezve? Üdv.
2017-06-12 17:10:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Gyetvai Krisztián - Megoldódott! Üdv! Sikerült megoldanom a problémát, mégpedig úgy hogy minden egyes sarut és testelést átdörzsöltem, átcsiszoltam. Kicseréltem a biztosíték és az akksi közötti tápkábel szakasz, mivel oxidált volt nem is kicsit. És most újra úgy szól hogy a hajam is égnek áll!! Ja és megsz?nt az erősítőn lévő zöld led pislákolása is Köszönöm a segítséget! Ui.: Egy kondit ettől függetlenül érdemes lenne vennem?
2017-06-13 20:52:00 Válasz
Ágoston - Kondi bekötés Bocsánat, erre gondoltam: https://www.autoradiokeret.hu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=381&category_id=447&option=com_virtuemart&Itemid=102
2017-05-30 15:29:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondi bekötés Szia! Van mind a két fajta. Üdv.
2017-05-30 20:43:00 Válasz
Ágoston - Kondi bekötés Majdnem. Én erre gondoltam, mivel 2x10 mm2 jön, és annyi megy, plusz egy 20-as a kondira. https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=460&termek=797
2017-05-30 15:25:00 Válasz
Ágoston - Kondi bekötés Igen, erre én is gondoltam, de akkor legalább 6 darab kábel lenne a kondin: a pozitívon kettő 10-es be, kettő ki, és kettő, vagy négy a negatívon (vagy az erősítőről testelni, de akkor meg ott lenne 2-2 kábel)... Túl sok, hogy nézne ki? Ezért akarnám előtte összekötni, nem a kondin. Sokkal szebb megoldás, ugye? Köszönöm a gyors választ! Üdv: Ágó
2017-05-28 21:21:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondi bekötés Szia! Akkor pedig ezek kellenének: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=460&termek=32693 Üdv.
2017-05-29 21:03:00 Válasz
Á
Ágoston - Kondi bekötés Szia! Több rajzot is láttam kondi bekötésről, de kérdezném, hogy az én elképzelésem jó lesz így? Tehát: most két darab 10mm2-es kábel megy hátra a két erősítőhöz (Akkutól 20 cm-re 60A-es biztivel), és a csomagtartóban van letestelve szintén két darab 10 mm2-essel. Vennék egy kondit a csúcsok javításához, de nem szeretném a 10-es kábelt bántani, úgyhogy arra gondoltam, bekötöm egy tápelosztóba (1x20 - 4x10) a következ? képpen: - 2x10mm2 az akksitól a tápelosztóba, - 1x20mm2 megy a kondihoz az elosztóból, - 2x10mm2 a tápelosztóból tovább az erősítőkhöz. Mindenki azt mondja, hogy a kondiból vissza is kell vezetni a tápot, de hát épp ezért vinném 20-assal. Lerajzoltam (Paint, ne nevess ), a következ? linken láthatod: https://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=315Kondi_bek_t_s.jpg Szerintem így párhuzamos a bekötés, és a keresztmetszetek is megfelelők. Szóval jó lesz? Addig nem akarom megvenni a hozzávalókat. Válaszod előre is megköszönve: Ágó UI: A rendszer nem túl nagy: 2 db SAL 300W-os, 30 cm-es mélynyomó, amiket 1-1 db 400W-os Blaupunkt GTA 2 Special MK II erősítő hajt, kb. félg?zzel. Fejegység: Sony Xplod CDX-GT450U. Az akksira is mindig rá szoktál kérdezni, ez most egy 55 Ah 420A-s, nem tudom, mi a márkája, két éves. Mindez egy Peugeot 206-osban van, nem szól nagyot, de azt szépen. Most így néz ki: https://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=760Aut_m_h_tulja_saj_t_ke.jpg
2017-05-28 11:10:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondi bekötés Szia! Szerintem sokkalta egyszerűbb, és ugyan olyan jó, ha a két bejöv? 10-est rákötöd a kondi +12V-os ágára. A két testet is. Majd a konditól lehozod a két erősítőhöz. De amúgy a te elgondolásod is jó. Üdv.
2017-05-28 13:34:00 Válasz
M
Molnár Imre - Generátor hang Szia! Van 1 kezd? hangtechnikám az autómban (suzuki swift 2000 évjárat). Kenwood fejegység, Blaupunkt subcső, Macaudio red attack erősítő 2 magas hangszóró. 2 rca kábel van mert a fejegység tudja külön kezelni a mélyet. Az lenne a probléma, hogy fütyül a cucc, gondolom a generátor hallatszik bele meg van recseg? hang is az 1 villamossági szerelő szerint a gyújtás lehet viszont ? nem tud vele mit csinálni. Ha a generátorról lehúzza az egyik kábelt (pontosan nem tudom melyik) akkor megsz?nik a fügyülés a recsegés nem, de akkor meg töltés nincsen. Próbált 2 zavar szűr?t is az sem oldotta meg a problémát. Télen meghalt a generátorom meg az aksi is, raktak bele 1 felújítottat azzal is fütyül. Esetleg valami ötlet? Köszönöm a választ!
2017-04-29 10:42:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Generátor hang Szia! Hogy van az autó bekábelezve? Hol megy a táp? Hol megy a kapcsoló szál? Hol megy az RCA? Üdv.
2017-04-29 13:24:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Molnár Imre - Generátor hang A táp kábel bal oldalt halad a 2 rca kábel a jobb oldalon fut a kapcsoló szál pedig az rca-val egyben van szóval vele együtt megy.
2017-04-29 13:45:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Generátor hang Szia! Na hát ez a probléma. A kapcsoló szálnak és a tápnak az egyik oldalon, míg az RCA kábelnek a másik oldalon kell futnia. Üdv.
2017-04-29 19:21:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Molnár Imre - Generátor hang Köszönöm a tanácsot, nem teljesen, de elt?nt a hang. Annyit értem el ezzel a dologgal, hogy az erősítőn hangosabbra vehetem a magast. Gondolom a rádió mögött meg az erősítőnél még találkozhatnak a kábelek és azért halladszódik még bele. Még majd dolgozom rajta, hogy teljesen elkülönüljenek.
2017-04-30 15:01:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Generátor hang Szia! Ha még benne van akkor próbáld meg arréb mozgatni a kábelt. Üdv.
2017-04-30 19:27:00 Válasz
A
Axel - Kérdés Szia! Következ? a kérdésem: Van egy magnat 500wos erősítő, ami hajt hátul 2 db 20cm-es hangszórót, ehhez kapcsolódik 2 db ezres erősítő amikre 4 db 30 cmes hangszóró van kötve mélynek... Új 100ah-s aksi seat toledo 1.9 tdi 170a-os töltö áramú generátor, szerinted kondit építsünk a rendszerbe?? Üdv
2017-04-29 10:06:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kérdés Szia! Lehet, de minimum ezt: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=452&termek=20077 Üdv.
2017-04-29 13:20:00 Válasz
J
Jozsi - Sya!olyannkérdésem lenne hogy can bus-os autóba hogyan kössek be erősitőt?passt b6 c3 ról van szó.pioneer gmd8601 mono blokott akarnék belerakni.olyat mondtak hogy nem egyszerü mert kinyirhatja a generátort.
2017-04-28 21:16:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Passat B6 Szia! Hülyeség. Ugyan úgy mint akármilyen más autóba. Nem lesz a generátornak semmi baja. Üdv.
2017-04-29 13:13:00 Válasz
L
Laci1978 - Kondi kérdés Szia Zsolti, Még csak tervezési fázisban vagyok, de kérdésem lenne a témával kapcsolatban: szerinted 100A-es biztosítékkal rendelkező 1 végfokos rendszerhez szükséges kondenzátor? 75Ah-s akksi van az autóban. Köszi Laci
2017-03-20 22:59:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondi kérdés Szia! Rosszat nem csinálsz vele. Javít a hangminőségen. Viszont ennél gyengébb kondit nem szabad venni: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=452&termek=20081 Üdv.
2017-03-21 06:15:00 Válasz
O
Octavia^^ - Pislákoló fények ! Szia ! Nekem Egy mély szettem van 1 utas 2. utás is a középröl mélyre van cserélve hátul két 550+ os mély dübörög és elöl két mnc Magas és ha kicsit fel tekerem a hangeröt 25 fölé észrevehetöen gyengül a fényszorom az aksi teljesen tökéletes egy varta aksi van most bent nem is olyan régi talán 1 éves sincs ! H elég lesz e az 1 Farad ? vagy kelene egy nagyobb ? Az aksival soha nem volt gondom volt h 6-7 órát raja hagytam a pilácsot le álitott motor mellet és pöcre indult ugy h nem hiszem h az aksi lenne gyenge
2017-03-11 09:55:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Pislákoló fények ! Szia! Pedig biztos, hogy kevés a táp. Ezen a kondi nem segít. Én azt mondanám, hogy vidd el egy villamossági szerelőhöz, és egy terhelő villával próbáljatok rá az aksira. Ha tényleg tökéletes, akkor én az aksi testpontját megnézném. Milyen autóról beszélünk? Üdv.
2017-03-11 12:32:00 Válasz
R
Rácz Barnabás - Fiat brava autohifi Szia! Olyan kérdéssel fordulnék hozzád, hogy nemrég vásároltam egy JBL-GT5-A604 erősítőt és egy JBL-CS1204B mélyládát, egy Fiat Brava típusú autóba szeretném betenni hídban kötve, az akksija 55Ah-s 1-2 éves. Szükség lenne kondira, kímélné az akksimat valamilyen szinten? Köszi a válaszod előre is!
2017-03-02 17:57:00 Válasz
B
Barna Bozsanyi - Car Hifi Audio System Szia! Azt szeretném megkérdezni, hogy ehez a rendszerhez milyen capacitort vegyek? Tapasztalatom még nincs a capacitorrokal kapcsolatban. Hifonics-et szeretnék már ki is néztem de nem vagyok biztos a döntésem megfelelőségében (Hifonics HFC 1000 POWER Capacitor 1f). Minden áron szeretnék egy új aksit is. (Octavia mk2 1.9tdi) Milyet válasszak? Hifonics 1500D (monoblock) + RE Audio SX 12D2 SUB DS18 EXL-A1.9K4 EXL 4 channel stereo a hangszórókat még nem vettem meg. Szeretnék a DS18 márkánál maradni de bármilyen jobb minőség? szóba jöhet. Előre is nagyon szépen köszönöm.
2017-02-05 12:25:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Car Hifi Audio System Szia! Fel tudsz hívni holnap? 06704506440. Üdv.
2017-02-05 13:44:00 Válasz
Kisbakkara - Igaz e? Hello! Az igaz hogy ha kondi van a hangrendszerhez akkor a mélynyomó nem teszi tönkre az aksit azzal hogy minden mélyebb hangnál lejjebb veszi az aksi áramerősségét? Vagy ez csak egy újabb tévhit?
2017-01-22 23:26:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Igaz e? Szia! Ugyan úgy nyírja az aksit mivel a kondinak is tölt?dnie kell. Üdv.
2017-01-23 18:31:00 Válasz
g
gábor - Ground zero Szia a segítségedet kérném a mélynyomó Ground zero 30 spl -d2 2x2 ohm 1500 watt az erősítő carpower 900 watt két sávos a probléma hogy nem bírja megütni rendesen a mélynyomót ha félhang fölé tekerem a hangerőt kezd elveszni a bass valamint egy idő után nagyon melegszik az erősítő próbáltam egy ohm-ba kötni valamivel jobban szól a fejegység pioneer DEH4700BT . A kérdésem milyen erősítőt ajálanál és kondenzátor szükséges e hozzá Köszönöm előre is
2016-12-06 02:08:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Ground zero Szia! Ehhez a mélyhez, legalább egy ilyen erősítőre lenne szükséged ahhoz, hogy normálisan ki tudd hajtani: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=26&termek=26222 Üdv.
2016-12-06 06:25:00 Válasz
D
Dávid - Köszönet Zsolti, köszi szépen a segítséget, jó egészséget és jó sikereket az életben neked
2016-11-04 11:37:00 Válasz
D
Dávid - Még mindíg halvanyádik, de csak néha Igazad volt a testkábelek alatt volt oxidáció, lecsiszoltam őket, de még mintha mindíg egy kicsit halványodna a műszerfal, de csak néha. Az erősítőre amúgy sorba van kötve Ch1 Ch2 hídba a 2 subi. A generátor töltése 14,4V átmértem minden rendbe van a kábelekkel. Még mit nézhetek meg? Várom válaszod
2016-11-03 13:22:00 Válasz
D
Dávid - Halványodó műszerfal fény Helló Zsolti, nemrég szereltem be egy Mac Audio rendszert a Ford Escort Cabriómba, erősítő Mac Audio MP 4000 ami 2 darab Mac Audio Fire 300 subit hajt dupla ládában csak LPF módban, ha 20-22-re teszem a hangerőt mélyekkor halványodik a műszerfal. Aksim Exide Excell 62 Ah 540 A, fél éves. Várom válaszod, mit ajánlasz megoldásnak. Előre is köszi
2016-11-01 09:15:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Halványodó műszerfal fény Szia! A generátor töltése rendben van? Az akutól kiinduló testek nincsenek eloxidálódva? Üdv.
2016-11-01 17:44:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
D
Dávid - Igen rendbe van ma mértem, 14,4V-al tölt, az meglehet, holnap megnézem a testet. Köszi a gyors választ
2016-11-01 19:57:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
D
Dávid - Igazad volt a testkábelek alatt volt oxidáció, lecsiszoltam őket, de még mintha mindíg egy kicsit halványodna a műszerfal, de csak néha. Az erősítőre amúgy sorba van kötve Ch1 Ch2 hídba a 2 subi. A generátor töltése 14,4V minden rendbe van a kábelekkel. Még mit nézhetek meg? Várom válaszod
2016-11-03 08:57:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Még mindíg halvanyádik, de csak néha Szia! Így hirtelen több ötletem nincs. Üdv.
2016-11-03 18:05:00 Válasz
Lajos - Nem szégyen Megoldható egy személyes találkozó...?
2016-04-03 20:11:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Nem szégyen Szia! Természetesen. Üdv.
2016-04-04 06:44:00 Válasz
L
Lajos - Nem szégyen Suzukiban: Sony CDX-GT 200 magno; elöl 2db 100 w mac; hátul2db 180 w pioneer; egy Carpower HBP 602 erölköd?;1 farados kondi(nem tom márka) direktbe kötve Banner 72AH- akkura(1 éves)ami egy Mac 800-at hajt. Generátor rendesen tölt. Kérdés: Mért kapcsol ki magno,ha feljebb veszem hangeröt? Mit tanácsolsz.... Választ elöre is köszi
2016-04-03 08:39:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Nem szégyen Szia! Sajnos elég sok minden okozhatja a problémát. Szerintem a rádió bekötésnél van valami gikszer. De szerintem nézesd meg egy szakemberrel, mert biztosat én is csak akkor tudnék mondani ha látom. Üdv.
2016-04-03 20:03:00 Válasz
C
Csabi - Kondi athalado bekotes. Szia. A negativ polus bekotese egyszerubb lenne szamomra, ha lehamoznam a kabelt ami a kasztni pontjarol jon az erositobe, csak kerdes, hogy igy normalisan fog-e mukodni a kondi es az erosito, mert azt latom, hogy a negativot es pozitivot is altalaban direktbe kotik az erositorol. Mivel ez a negativ kabel is az erositobe megy, ezert gondolkodtam ezen a megoldason... Javasolnad, vagy inkabb hozzam mind2 vezeteket direktbe az erosito polusarol? Ja, es mit jelent a minnel kozelebb? Mi a max mondjuk? Ha 1m-nel hosszabb a tapkabel amit a kondihoz viszek, az mar baj? Mellekelek egy kepet is, hogy mire gondoltam pontosabban. Az alabbi linken lathatod. https://www.dropbox.com/s/2fizq295kdho6el/20160221_142144.jpg?dl=0 Koszonom elore is a valaszod, Udv, Cs.
2016-02-21 19:42:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondi athalado bekotes. Szia! Hívj fel holnap. 06704506440 Üdv.
2016-02-22 17:27:00 Válasz
t
tolnai viktor - jo össze álitás ez igy ? hello kérdésem lenne h van egy hifonics zeus zxi4404-4x150wattos eröszitöm es hozzá 2 db sony xplod 1200w os mélynyomom szerintetek ehez érdemes kondit rakni jo minden tes kábel aksi 65ös renault a kocsi mikor igazán szol akkor még az alapjarati fordulatszám is csöken ugy megfogja a generátort mivel lehet ezt küszöbölni válaszod elöre is köszönöm
2016-01-12 14:41:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - jo össze álitás ez igy ? Szia! Mennyi idős az aksi? Üdv.
2016-01-12 20:31:00 Válasz
Nemeth Daniel - Erosito biztositek kiolvad De 2 ohm stabil azvan irva a konyvbe is meg erosito biztositekja nem olvadt ki csak az akksinal ez hogyvan?
2015-12-29 10:44:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Erosito biztositek kiolvad szia! Mondjuk az sem egészséges, hogy egy mono erősítőre két különböző mély van kötve. Üdv.
2015-12-29 21:34:00 Válasz
N
Nemeth Daniel - Leold a biztositek hello ! Azt akarom kerdezni mer old le a bizti az elol az akksi mellett? 60 amperos.) az erosito egy magnat xcite 801 a szorok ket db mnc es egy tribal ez a 3 db hangszoro van rakotve erre a vegfokra mindegyik szoro 4 ohmos es ugyvan kotve hogy 2,66 ohmon van!! Vagy ez a baj hogy nem 2 ohmon van es nagyobb aranot vesz fel 2 ohmra 51.9 A-t ir az adatlap! Koszonom elore is
2015-12-28 23:18:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Leold a biztositek Szia! A 2ohm a gond. Nem bírja az erősítő. Üdv.
2015-12-29 06:58:00 Válasz
Prókay Tamás - Akku, Erősítő, Kondi Fenti 2. kérdésemet javítanám Milyen ER?SÍT?T ajánlanál a tieiteket közül?
2015-12-06 21:50:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Akku, Erősítő, Kondi Szia! Mivel a hangszóró 2*2ohm, így 1ohmra kellene kötni. A teljesítménye is brutális. Ehhez a mélyhez egy ilyen erősítőre lenne szükséged: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=26&termek=26222 Üdv.
2015-12-07 07:01:00 Válasz
P
Prókay Tamás - Akku, Erősítő, Kondi Szia. 2007 Grande punto 1.3 multijet dízel Jelenleg egy DLD DL12 -t hajtok egy MAC ZX 1000 ről és egy 2 farados AUDISON kondival ( mennyi ohmra van kötve az erő nem tudom) nos annyi lenne hogy gurulás közben észleltem hogy az autó szinte mint ha "megtorpanna", a technika úgy lett kötve hogy csak gyújtással vagy járó motorral menjen( lemerüléstől való félelem) de még járó motorral is nagy hangerőn az összes világítás elhalványul(tudom kezdésnek kapcsoljam le a világítást   Kérdésem az lenne 1. Egy Exide Premium 64Ah 640A inditóval javitana a helyzeten ? (jelenleg egy Varta akksi van benne 54Ah ,inditója nem tudom mennyi előző tulaj letépett róla mindent ez sejteti hogy nem mai darab lehet) 2. Milyen akksit ajánlanál a tieitek közül ? (megalkuvó lettem az amerikai behozatal ellen ott Hifonicsokat láttam jó árban csak sajnos a vámosok szinte minden más árumat megfogják így neki se merek fogni egy rendelésnek) Válaszod előre is köszönöm!
2015-12-06 21:46:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Akku, Erősítő, Kondi Szia! A torpanás a nagy teljesítmény felvétel miatt van, plusz az aksi is rottyon lehet. Menny el egy autóvillamossági szerelőhöz, és méresd be az aksit. Amerikából nem érdemes behozni, mivel nagy rá a vám, és mivel veszélyes anyag az aksi, biztosan van rá büntet? vám is. Rakjál bele egy jó aksit. Egy a lényeg, hogy ne Bosc és Varta legyen. Akkorát rakjál bele amekkora maximálisan belefér, és meg fog szünni a villogás, és torpanás. Sajnos számolj vele, hogy az új aksi se fog 1-1.5 évnél többet. Üdv.
2015-12-07 06:55:00 Válasz
T
Tóth Zoltán - tanács Szia! Tanácsot szeretnék kérni. Az autom egy vw passat 80ah-os akkumulátorral. A technikát ugy szeretném bekötni, hogy lenne egy kisebb, 400w-os erősitőm, ami az utastérben hajtana 4db hangszórót, valamint egy 600w-os erősítő ami egy 600w-os ládát hajtana. Ehez nekem indokolt lenni a kondenzátor? Mert a fenti leírásból ugy veszem ki, hogy nem feltétlen szükséges. Nem versenyszettet szeretnék, csupán egy élvezhető hangzást. Válaszodat előre is köszönóm.
2015-11-26 21:18:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - tanács Szia! A legfontosabb, hogy az aksi jó legyen. Ne legyen túl öreg. A kondi egy plusz dolog, ami a minőséget, és a dinamikát javítja, de csak abban az esetben ha jó minőség?t veszel. Megéri berakni, de egy jó kondi 25-30 ezer forinttól kezd?dik, az igazán szuperek pedig 60 ezert?l. Üdv.
2015-11-27 05:02:00 Válasz
N
Nova910 - Kondenzátor Üdv, A fentebbi cikket olvasva nem tudom eldönteni, hogy az alábbi hifi beépítéshez van-e szükség kondenzátorra: Az autó egy 3 ajtós régi swift. Egy Alpine CDE 120 RR fejegységre van rákötve egy Audison LR605Xr erősítő, ami a sub csatornán hajt egy Gladen SQX08 mélynyomót, a maradék négy csatornára két Mac Audio apm 2.16 mélyközép, és kettő Mac Audio Street T19 magassugárzó van kötve. Az akkumulátor 44 Ah kapacitású. A rendszerbe jelenleg be van kötve egy 0.5 F-os Helix fólia kondi. A kérdésem, hogy maradjon-e bent a kondenzátor, vagy semmi szükség rá. Előre is köszi szépen a választ.
2015-11-26 10:59:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondenzátor Szia! Ha régi a kondi akkor semmi értelme nincs, mert csak ront a rendszeren. Viszont ha van egy jó kondid, az a dinamikáját nagyban javítja a beépített autó hifinek. Üdv.
2015-11-26 12:30:00 Válasz
Nemeth Daniel - Viagitas halvanyodas hello!! alapjaraton villog be, mikor fordulat megvan akkor nem esik le a feszultseg az akksi egy eves , jaro motor nelkul nem esik ennyit le a fesz. csak alapjaraton mondjuk 1500-2000-es fordulaton mar megvan 14V. Nemtudom erosebb akksi kellene vagy generator vagy kondi??melyik lenne jobb mer generatort nem akarom tonkre tenni
2015-06-27 21:35:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Viagitas halvanyodas Szia! Én mindenképpen elmennék egy autó villamossági szerelőhöz, és beméretném az aksit és a generátort is. Üdv.
2015-06-28 19:56:00 Válasz
J
Jack - Érdemes hozzá kondi? Hello! Adott egy DLD ZT12 típusú subi és egy Ground Zero GZTA 2155X típusú erősítő (az e?sít?n a gain nagyjából a fele után van állítva), rádió Pioneer MVH-X370BT Az volna a gond ha feltekerem a hangerőt a rádión 30-as értékre (a felet nem szoktam hallgatni) és üt?s zenét teszek akkor sötétben szépen látni, hogy pislognak a lámpák, műszerfal mikor ütt a subi. Esetleg egy új akksi segítene ezen? a mostani vagy 5 éves és 77Ah Elég erős az erősítő a ládához? Esetleg érdemes volna venni hozzá kondit vagy felesleges? Köszönöm a válaszokat
2015-06-22 00:25:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Érdemes hozzá kondi? Szia! El is mondtál mindent amit kell. 5éves az aksi. Nagyjából 2-3 év az amit egy akkumulátor kibír. Cserélj aksit. Meg fogja oldani a problémát. A kondi az egy olyan plusz dolog amivel a dinamikát tudod növelni. Üdv.
2015-06-22 06:35:00 Válasz
N
Németh Dániel - Feszültseg ingadozás hello ! Nekem az a gondom par napja lett beszerelve kocsiba az erosito es terheles alatt a feszultseg leesik 13 voltra es ingadozik 13-14 volt korul az akksi 60 ah az erosito egy magnat xcite 801 275w rms es a villagitasom is halvanyodik, egy kondi kellene hozza vagy egy erosebb akksi? Amugy a toltes fogyasztok nelkul merve 14.20 V koszonom elore is!!!
2015-06-17 08:20:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Feszültseg ingadozás Szia! Mennyi idős az aksidő Üdv.
2015-06-17 21:29:00 Válasz
m
matambo - Kérdés Szia! Érdeklődni szeretnék, beépítettem a kocsimba egy fusion pp-pk112 erősítő és mélyláda szettet, vettem hozzá egy rendegade 1,2 farrados kondit, az akksimat tegnap lecseréltem egy exide premium 64 ah-ásra, szerinted kell bele ez a kondi vagy teljesen felesleges ?
2015-05-23 22:03:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kérdés Szia! Rosszat nem teszel vele. Szerintem kösd le, hallgasd meg nélküle és vele. Hallás alapján el lehet dönteni, hogy javít e a dinamikán. Üdv.
2015-05-25 10:14:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
matambo - Válasz Szia! köszönöm válaszod. Lekötöttem, így hallhatóan gyengébben szól a láda. úgyhogy vissza kötöttem. Viszont van egy kis gondom.Nem tudom mit ronttotam el, a leírás alapján, ahogy beszerlés közben is a mellékelt izzóval feltöltöttem.töltés közben amint elérte a kb 12 V-ot, levettem az izzót majd az áramkörbe való bekötés után ismét 0-án villog a kijelző. lehet hogy nem sült ki rendesen? vagy tovább kéne töltenem ? tegnap este az izzóval kisütöttem, nem kötöttem vissza, várok vele kicsit hátha nyugalmi állapotban magók jobban kisül. Van valami tipped esetleg ? Köszönöm fáradozásaidat.
2015-05-25 10:29:00 Válasz
K
Kis Zoltán - Csúcsaksihoz Kondi ? Hello szeretnék tanácsot kérni.Épitem a autóhifimet ami ezekből a elemekből áll- Pioneer AVH-P4200DVD Fejegység,Pionner PRS X340 négycsatornás erősitő ami 2x Pioneer E 170 CI szettet hajt majd meg, Pioneer PRS X720, ami egy Macaudio Maximus Reference 12BP ládát hajt majd.A Aksi egy Hollywood Energetics SPV 60 lesz. Tehát az lenne a kérdésem hogy lesz e haszna és értelme ebben a rendszerben,ezzel a aksival kondenzátor beépitésének ?
2015-05-13 11:56:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Csúcsaksihoz Kondi ? Szia! Mindenképpen érdemes. Javítja a dinamikát. De mindenképpen csak valami jó minőség?t. Például ezt: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=452&termek=20078 Üdv.
2015-05-13 18:00:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
K
Kis Zoltán - Csúcsaksihoz Kondi ? Köszi a választ. Ha már kondi,én is erre gondoltam .Még anyit szeretnék,hogy mindkét erősitőre kössem rá,vagy elég csak arra,ami a mélynyomót hajtja?
2015-05-13 18:13:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Csúcsaksihoz Kondi ? Szia! Én mindkettőre rákötném. Üdv.
2015-05-13 20:16:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
K
Kis Zoltán - Csúcsaksihoz Kondi ? Akkor úgy fogom csinálni.Köszi szépen még egyszer a tanácsokat.
2015-05-13 20:26:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Csúcsaksihoz Kondi ? Szia! Nagyon szívesen. Üdv.
2015-05-13 20:54:00 Válasz
W
Whiskey - Két kondi Szia! Olyan kérdésem lenne, hogy egy rendszerbe lehet két kondit bekötni? Vagy egyáltalán csinál valamit? (1F-os kondikról beszélünk.) Felmerült ez a kérdés a baráti társaságban, és szeretnénk rá választ kapni. Köszi!
2015-04-16 12:36:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Két kondi Szia! Be lehet kötni. A kondi a dinamikát javítja, tehát mindenképpen jó, és javasolt dolog. főleg akkor ha mélyláda is van, mivel a mély beütésekor nem engedi leesni a feszültséget. Üdv.
2015-04-16 20:43:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
W
Whiskey - Hali! Azt tudom, hogy magában a kondi mire szolgál. Az a kérdés, hogy ha 2db 1F-ost kötök be, az jelent-e valami különbséget ahoz képest, mintha egy lenne csak. Illetve az kérdés még, hogy hogy kössem.
2015-04-16 20:51:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondi kérdés Szia! Igazából ha nagyon jó a füled, észre veszed a különbséget. Bekötni pedig párhuzamosan kell. Üdv.
2015-04-16 21:34:00 Válasz
r
raduka - swift 1 Szia! Nemrég vettem egy hifonics zeus z6400 erősítőt és nagy hangerőnél pislákol a lámpám! Pedig varta 56 ah akkum van ami kb 1 éves. A kondenzátor megoldja a problémát, vagy kevés lenne az áram? Vagy test probléma lehető Válaszod köszönöm.
2015-02-16 20:30:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Swift zene Szia! Szerintem az aksi kevés. A kondi nem oldja meg a problémát. Azért az aksinál a gyári testpontot ellen?rizd le. Üdv.
2015-02-16 21:52:00 Válasz
G
Gábor - Hello! Nagy dilemmában vagyok és a segítségedet szeretném kérni... Szóval nem rég lett beépítve az autóhifim, adott egy ilyen erősítő https://dreamboxbolt.hu/autohifi.php?fokat=Er%F5s%EDt%F5&fo2_id=35&kat_id=35&alkat=N&id=81 illetve egy ilyen mélyláda https://dreamboxbolt.hu/autohifi.php?fokat=M%E9lyl%E1da&fo2_id=40&kat_id=40&alkat=N&id=66 Az erősítőre csak a láda van kötve a négy hangszórót simán a fejegység hajtja. Ha feltekerem a hangerőt akkor nagyobb basszusnál a műszerfal világításom elhalványul. Jelenleg 54 ah-s akksim van. Szerinted szükséges lenne ehhez a zenei teljesítményhez a kondenzátor, vagy elég lenne egy nagyobb akksi? Válaszodat előre is köszönöm!
2014-10-07 14:23:00 Válasz
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Magassugárzó Szia! Oké. Várom. Üdv.
2014-10-05 15:15:00 Válasz
- Telefonról nem tudok,képet kirakni! Ha géphez kerülök küldöm!
2014-10-05 15:07:00 Válasz
- Sajnos semmi nincs rajta! Ezért vagyok bajban!
2014-10-05 14:44:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Magassugárzó Szia! Hát sajna így én se tudok mit mondani. A magass sugárzó hátuljáról ahhol be van forrasztva a vezeték, tudnál küldeni egy képet? Üdv.
2014-10-05 14:56:00 Válasz
T
Tóth István - Magassugárzó Szia! Honnan tudom meg egy magassugárzó helyes polaritását,ha nincs rajta semmi jelölés? Nincs rajta ellenállás és a kábelek is egyforma vastagok! Egy impact gns6520-as szett magasairól van szó!
2014-10-05 13:39:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Magassugárzó Szia! Valamelyik kábelen nincs véletlenül vagy fehér vagy pedig piros csík? Üdv.
2014-10-05 13:58:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
- Mindkettő kék!
2014-10-05 14:06:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Magassugárzó Szia! Az létezhetetlen. Valaminek kell rajta lennie. Ahhol a magasshoz van forrasztva a kábel, nincs egy piros pont, vagy egy plusz jelzés? Üdv.
2014-10-05 14:29:00 Válasz
e
ervin - Akksi Szia! Ha pl. egy 60-70Ah-s akksi van a kocsiban , és még egy a csomagtartóban (ugyanúgy 60-70Ah-s),akkor szükség lenne még egy generátorra vagy elég lenne 1 jó minőség? erős generátor ?
2014-09-29 00:28:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Akksi az autóhifihez Szia! Az első és legfontosabb, ez lenne, mivel a két akumulátor ha összevan kötve, hamarosan tönkreteszik egymást: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=6432&termek=41517 Ha ezt berakod, akkor a gyári generátor is elboldogul velük. Üdv.
2014-09-29 22:59:00 Válasz
T
Torma Gyula - Bekötés. Fejegység bekötésénél mire kell figyelni. Bármilyen jó fejegység is,kikapcsoltva leszívja az akksit. Készenléti kikapcsolt állapotban mutatja az órát. Valami áramfogyasztása természtesen kell, hogy legyen. De túl sok. Leszívja az akksit. Mire kell figyelni a bekötésnél?
2014-07-09 13:05:00 Válasz
Tomika - Akksi Sziasztok problémám a következ? lenne: tudok róla hogy az akksim szarakszik, 10perc álló helyzeti zenélés után nem indítja be az autót, 45ah az akksi kondenzátor is van(olvastam hogy nem menti meg), a hétvégén hangoltam a rendszer és lemerült ismét az akksi, azóta mikor jár az autó és szól a zene a műszerfalvilágítás pislákol ami még nem is lenne baj de szar az egész. Pontatlan és ha hangosítok elfekszik az erősítő. Az első szettek bereccsennek a mélynyomó csak erőlködik. Létezik, hogy az akku halt be végleg vagy más baj lehető Eddig nem volt ilyen baja Tehát az akksi 45ah erősítő bizti 70A köszi előre is!
2014-06-02 22:21:00 Válasz
Kovács Tamás - Remote szal Köszönöm a gyors választ! Szép napot!
2014-05-19 22:28:00 Válasz
K
Kovács Tamás - Remoteszálas kondi Szia. Az lenne a kérdésem, hogy a kondi remote szálát lehoznatom e az erősítőről?
2014-05-19 22:15:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Remoteszálas kondi Szia! Természetesen onnan is lekötheted. Üdv.
2014-05-19 22:27:00 Válasz
Á
Ádám - Kell vagy -se? Szia. Vettem egy JBL GT5-A604 erősítőt, plusz egy DLD 500/1000w nyitott subládát, plusz lesz még egy 60-80w első kompnens szett. Kérdés van-e értelme kondit beszerelni (DLD 1f gondoltam). Akku elől van, lenne 4-5m tápkábel. Új 70ah varta black dynamic akksim van, kinyírni nem akarom. Autót nem mindennap használom, van amikor egy hétig áll. Válaszod köszönöm, Üdv Ádám.
2014-04-14 19:47:00 Válasz
G
GYuri - sorba vagy párhuzamosan kössem Az lenne a kérdésem, hogy van egy MAC MPX mono erősítőm meg egy DLD 1 F kondim sorossan kössem be vagy párhuzamossan? Mert a neten majdnem mindenhol sorossan látom de havernak autohifisek párhuzamossan kötötték be az övét. Befojásoló tényez? hogy hogyan van kötve? Válaszát köszönöm!!
2014-04-08 22:28:00 Válasz
N
Németh Gábor - Pótakksi kellene? Hello mester! A következ? témában lenne szükségem a tanácsodra. Van egy 2001-es Fiat bravom amibe már megépítettem az autóhifit,de még vannak részletek. A rendszer a következ? elemekből áll: Fejegység: pioneer 1400UB a műszerfalba beépített csipogó kiszedve,helyére Mac audio Mobil Street 87.2 típusú hangszóró került. Ajtóba gyári 5x7 colos ovál hangszórót építettem be mely Hertz ECX 570.5 névre hallgat. Hátul gyári helyen 16 centis koax hangszóró van, mely Pioneer ts-g1721I típusú. A mélyláda egy alpine sbg-1244bp típusú darab. A tépkábelezés Renegade, az összes hangszóró vezeték DLD típusú. A mélyládát Ground Zero 2085 HPX erősítővel, az első ovál hangszórókat Ground Zero 2075HPX erősítővel hajtom. Az akkumulátor egy BOSCH Silver S5 63Ah-val 610 EN indítóárammal (fél éves darab) Generátor felújítva 90 Amperes új kábelezéssel. Az egész autó (A-Z-ig) ki van zajcsillapítva autóba való bitumenlapokkal,tet?n dynamattal is, így a hangszigetelés jó,a rezonancia minimális. A rendszerrel megvagyok elégedve, azonban van két dolog ami nem hagy nyugodni. Az első az,mikor alapjáraton picit feljebb tekerem a hangerőt, akkor a műszerfalban a világítás a mélyláda ütemére picit elhalványodik. Nem nagyon vészes a dolog,de olasz autó lévén sok az elektronika, ami elég kényes. Ez egy hibaforrás? Végigolvastam az oldalad, hogy okozhatja ezt gyenge akku,vagy elégtelen töltés, de véleményem szerint az akkumulátorom nem kicsi a rendszerhez,mivel összesen 448W RMS-t tud,és a generátorom is egy teljesen felújított darab ami alapjáraton is 14,4 V-al tölt. Tápkondenzátorban nem gondolkodtam,mert az erősítőim még összeadva sem az az árkategória ahova indokolt lenne,és a mélyláda is csak 240W-al van hajtva ha hihetek a 2085HPX leírásának. Tanácsoltak nekem + akkumulátort,hogy azzal majd jó lesz,de mielőtt vennék feleslegesen valamit, szeretném kikérni a szakmai véleményed. Az oldalad amúgy nagyon jó, sikerült egy jól megépített, nem hülyegyerek kategóriás hifit összeraknom ami számomra tökéletes A második ami érdekelne, hogy meg lehet azt csinálni,hogy gyújtás nélkül is tudjak zenét hallgatni? Valahogy úgy képzelném el,hogy ha leállítom a motort,akkoris tudjak legalább egy órát zenét hallgatni, persze nem teljes hangerőn...Itt is szóba jönne a plusz akku,meg is lenne a helye a műszerfal alatt rögzített is tálcában de ott a fizikai méretek szerint csak egy 56Ah-ás 540-es indítóval rendelkező Exide akku férne be. Lenne ennek értelme, vagy van valami jobb tipped? Várom a válaszod . Üdv. Gabesz
2014-01-26 18:00:00 Válasz
G
Gaál Erik - Szükségem van kondira? Hello azt szeretném kérdezni hogy szükségem van e kondira ha igen mekkorára, vagy ezt bírja az akksi is károsodás nélkül? Ennek kb mekkora lehet az áram fogyasztása? Suzuki Swift 1.3 2005 Bosch Silver S4 44Ah lassan 1éves Kicker Vds 12 Magnat Bull Power 3000 Válaszodat előre is köszönöm.
2014-01-17 11:00:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Szükségem van kondira? Szia! Természetesen rakhatsz bele. Javítani fogja a rendszered dinamikáját. Az általad leírt cuccokhoz egy ilyen kondi maximálisan elég: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=452&termek=20081 Üdv.
2014-01-19 12:09:00 Válasz
D
Doddy - Kondenzátor Szia Zsolti! Lenne egy nagyon fontos kérdésem kondenzátorral kapcsolatban és Te vagy az egyetlen, aki ebben tud nekem segíteni. Tegnap lett az autómba beszerleve egy komplett hi-fi rendszer, minden dolog szakképzett szerelővel lett beköttetve. Minden tökéletesen működik, beleértve a kondenzátort is, csak annyi a baja, hogy nem megy rajta, nem mutatja a töltést (digitális piros led) egyáltalán. Megmértük, működik, van feszültség, gyönyör? szépen szól, de a led az semmit nem mutat... Ez egy 1,2 farados DLD kondi, ha ez segít valamit... Van valami ötleted, hogy mi lehet a hiba?? Válaszodat előre is nagyon köszönöm!!! Üdv: Doddy
2013-12-29 14:46:00 Válasz
z
zoli1020 - Segitség! kondi üzembe helyezése... Helo. egy kis segitségre lenne szükségem. most vettem egy kondit. nagyon nem vagyok hifi mágus. és üzembe kellene helyezni. ehez kellene segítség. egészen a O rol indulva. egy " rövid " leirásban. elöre is köszi.
2013-11-21 10:07:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Segitség! kondi üzembe helyezése... Szia! Itt mindent megtalálsz: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=1&cikk=438 Üdv.
2013-11-22 07:20:00 Válasz
dávid - helo még annyi hogy alpine ban mit mit javasolnál vagy valamiet pl sws 15d4 alpine köszi
2013-11-20 09:55:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - 38-as mélynyomó Szia! Alapvet?en a 38-as mélyeket csak hangnyomásra szokták használni. Minél nagyobb a membránfelület, annál nagyobb a tehetetlensége, így nagyon pontatlan. Én maximum 30-as ban gondolkoznék. Üdv.
2013-11-21 06:23:00 Válasz
dávid - helo ez pontosan mit is jelent vagy a láda nem jó hozzá vagy maga a hangszoró ?
2013-11-20 08:33:00 Válasz
d
dávid - helo mi a véleményed a jbl gto 1514 ről én othoni célokra használnám egy kb 180 l es ládába
2013-11-18 20:58:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - JBL Mélynyomó Szia! Nem rossz , bár szerintem elégé nyúlós pontatlan mélyei lesznek. Üdv.
2013-11-19 06:34:00 Válasz
z
zsoltiii - akkumlátor hello Zsolt. a kérdésem a következ? lenne . peiying py1k76d erősítőhöz elegend? egy 55ah aksi vagy kell a pótaksi? illetve ehez az erősítőhöz melyik nyomó lenne jobb a dld 500+ 30cm vagy a kicker cvx 600/1200 25cm. ? a válaszod előre is köszönöm.
2013-11-12 22:08:00 Válasz
g
gyula - Bekötés. Köszönöm a választ!.Ez egy abm D-1440 készülék.
2013-11-02 15:34:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - bekötés Szia! Biztos, hogy a fejegység a ludas. Sajnos e6 egy borzalmas kínai gagyi. Ha van rá lehetőséged cseréld le. Üdv.
2013-11-03 09:42:00 Válasz
g
gyula - Bekötés Szia! Fejegység kikapcsolt állapotban is leszívhatja az akksit? Akkumulátor sarut levéve sötétben és visszatéve szikrázik a saru, valamint megától kigyullad a fejegység háttérfénye. Még be sincs kapcsolva a fejegység. Ez a fogyasztó szívhatja le az akksit? Mi lehet a bekötési gond? Amúgy a fejegységen minden jól működik.
2013-10-30 20:47:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - bekötés Szia! Elég valószín?, hogy a fejegység a ludas. Ha a tápok a készüléknél megfelelően vannak bekötve, akkor érdemes lenne egy szerelővel megnézetni a készüléket. Milyen márkáról beszélünk. Üdv.
2013-11-01 14:00:00 Válasz
i
istván ferenc - Üdvözlöm. A kérdésem, hogy mi a hiba ha nagyobb hangerő esetén az erősítő leold majd visszajön és megint leold. Ha vissza veszem a hangerőt folyamatosan szól. Egy érdekessége van az egésznek az hogy minden hangszóróra van egy erösít? rászerelve 12v bemenettel audio bemenettel. Az auto "chrysler voyager" 6 hangszórós. Megnéztem nem hangváltó. Ha nem kötöm rá 12v-ot nem is szól. A rádió bekapcsolásakor egy relén keresztül kap áramot. Tisztelettel Ferenc.
2013-10-30 20:02:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Tilt az erősítő Szia! Erre nehéz válaszolni. Nagy valószínüséggel végfok hiba. Én azt javasolnám, hogy vidd el egy szakemberhez. Üdv.
2013-11-01 13:53:00 Válasz
M
Mészáros Gábor - Autóhifi építési tanácsok :) Nincs még erőlködö ezért vagyok dilemában h mi legyen h teljesen ki tudjam használni a nyomokat és én erre gondoltam MAC AUDIO MPX MONO nak van egy 1500w os változata v Kicx rts 2.60 v Mohawk mg200.2 te mit mondasz rá??
2013-08-31 17:19:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Autóhifi építési tanácsok :) Szia! Két darab DLD 500+-hoz a három erősítő bármelyike nagyon karcsu. Hogy két olyan mélyet meghajtsál legalább ilyen erősítők kellenek: https://www.autohifi-city.hu/index.php?oldal=2&kat=26&termek=26222 https://www.autohifi-city.hu/index.php?oldal=2&kat=26&termek=26221 https://www.autohifi-city.hu/index.php?oldal=2&kat=22&termek=25100 Üdv.
2013-08-31 20:22:00 Válasz
M
Mészáros Gábor - Autóhifi építési tanácsok :) Üdv olyan kérdésem lenne h 2db DLD 500+ os nyomot akarok beszerelni,és egy MAC AUDIO 1500W mono blocokot h kibírja e hajtani teljesen amit tudnak a nyomok vagy ez igy kevés neki?valamint ekkora hifinek kell már potaksi?ha igen annak esetleg van bekötési rajzotok?ez egy e36 os Bmw be lenne!előre is köszönöm
2013-08-31 12:52:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Autóhifi építési tanácsok :) Szia! Mi a típusa az erősítődnek? üdv.
2013-08-31 16:08:00 Válasz
S
Szedlák Béla - JBL
2013-07-27 06:01:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - JBL
2013-07-27 06:07:00 Válasz
S
Szedlák Béla - Szia! Sajnos most nincs több pénzem új rősítőre. Lehet hogy eladom a dld-t. A régi kocsimból kiszedtem egy pioneer mélyládát 250WRMS/1200W os ezt meg tudná hajtani a JBL erősítő. Különben szerinted jó ez az erősítő különben? Nagyon köszönöm hogy segítettél.
2013-07-26 19:08:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - JBL Szia! Nem rossz erősítő. Kellemes hangja van, csak sajnos nem egy teljesítmény bajnok. A Pioneer ládát meg fogja tudni hajtani. Üdv.
2013-07-26 21:59:00 Válasz
S
Szedlák béa - JBL+dld Szia! Van egy JBL CS60.4 erősítőm és egy DLD 500 láda (30cm) A tápkábel 20mm es jók a kontaktusok. Szépen szól a rendszer viszont az erősítőn nagyobb hangerőnél a basszusoknál ütemre vibrál az erősítőn a 3 kék led. Az aksi zsir új 74 es exide. Ide érdemes kondit rakni vagy az erősítő ne, bírkózik meg a ládával hidba 160W ot at ad le a jbl.
2013-07-25 21:49:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - JBL+dld Szia! Nem akarlak elkeseríteni de az az erősítő gyenge a DLD-hez. A kondi nem oldana meg semmit. Üdv.
2013-07-25 22:57:00 Válasz
Á
Ágoston István - Mazda Hello! Az lenne a problémám, hogy az erősítőm nagyon melegszik! Egyenesen t?z forró!Ennek mi lehet az oka? Erősítő: Mac Audio mp4000 Láda : Mac audio fire! Hídba kötve! Az akkumlátor: noname 56 Ah 92-es mazda 323f-esről lenne szó!
2013-06-22 11:55:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Mazda Szia! Egyhangszórós vagy dupla hangszórós kivitelü a láda? Üdv.
2013-06-22 16:01:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Á
Ágoston István - Mazda Egy hangszórós a ládám!
2013-06-22 20:16:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Mazda Szia! Amíg nem tilt az erősítő addig nincs semmi baj. Nagy valószinüséggel kevés az erősítőd teljesítménye a ládához, és az erősítő a maximumon megy. Üdv.
2013-06-23 08:13:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Á
Ágoston István - Mazda Az erősítőm 1000w, a mélyláda pedig 500w-os.
2013-06-23 09:45:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Ne Wattok alapján vásárolj autóhifit.... Gondoltam, hogy félreérthető lesz a válaszom és megírod válaszként, hogy mire hány wattot írtak A lényeg! Ennek a cuccnak a ráírt wattoktól függetlenül gyenge az ereje az igényeidhez képest. Az elvárásaidhoz képest gyengén szól a cucc és te torzításig tolod az erősítőnek. Az erősítő csúcsra van járatva és melegszik.... ennyi Ezekről az okosságokról és az autóhifire írt teljesítményekről találsz itt https://www.autohifi-city.hu/?oldal=1&osszes&cimke=AUTOHIFI%20tipp érdekes dolgokat, érdemes elolvasnod, hogy ne wattok alapján válassz legközelebb erősítőt. Két dolog segít abban az esetben, ha kevés az autóhifid ereje és kénytelen vagy csúcsrajáratni a cuccot. 1: Vásárolsz egy nagyobb hatásfokú mélysugárzót, vagy ládát. Reflex ládából 45-50 literes 10cm átmérőj?, kb 20-25 cm hosszú reflexcsővel ellátott mélyláda szól a legnagyobbat a legtöbb autóban. Ha zárt, bandbpass, vagy rosszul azaz nem a fentiek szerint méretezett reflex ládád van, akkor érdemes ládát cserélned a jobb hatásfok érdekében. A hangszóród a ráírt wattok ellenére nem egy erőgép. 28 ezer ft-tól fölfelé érdemes mélysugárzókat nézned, mert ezek, az árak emelkedésével érezhetően súlyosabb mélyeket adnak és nem csak püffögnek mint az olcsóbb darabok. Ha komolyabb mélysugárzó hangszóróra váltasz akkor a jelenlegi szettel is súlyosabbak lesznek a mélyeid és nem feltétlenül kell majd erősítőt cserélned. 2: Erősítő csere. Az hogy mennyi wattot írtak rá az tök mindegy, mert minden cuccra marhaságokat írnak, főleg az olcsóbbakra. Itt le van írva miért: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=1&osszes&cimke=AUTOHIFI%20tipp Egy valóban 1000 Wattos autóhifi erősítő, kb 300.000 Ft körül van. Ez azt jelenti, hogy a jelenlegi erősítődnél még tudsz erősebbet venni és ami érdekes, hogy egy ettől komolyabb és erősebb erősítőre kevesebb watt lesz ráírva, viszont többe fog kerülni. Azt nem kell hozzátannem, hogy a rosszabb Watt/Ft arány ellenére valami csoda folytán ez sokkal szebben és nagyobb powerrel fog megszólalni. Tehát! Ne félj a drágább (kevesebb kamuwattos) cuccoktól, mert azok érezhetően súlyosabban és nagyobb erővel szólalnak meg. A helyzet az, hogy kin?tted a belép? szint? autóhifit. Többre van szükséged és följebb kell lépned. Ezért melegszik az erősítőd, mert a kamuwattok ellenére még túzforróra melegedve sem adják meg neked azt a kakaót, amivel Te zenét akarsz hallgatni.
2013-06-23 10:34:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Á
Ágoston István - Mazda Szerinted egy Mac Audio Z4100-as vagy Z4200-as megfelell? lenne számomra? Segítséged köszönöm!
2013-06-23 18:51:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Mazda Szia! Hát ha a kettő közül lehet választani akkor a Z4200. De ha rám halgatsz akkor beruházol inkább egy kicsit több pénzt és veszel egy olyan erősítőt ami évekig kiszolgál. Például ezt: [katt] Üdv.
2013-06-23 19:44:00 Válasz
2 válasz megjelenítése
Á
Ágoston István - Mazda Most olcsóbb kategóriában gondolkodom, nem vagyok igényes annyira!
2013-06-23 21:31:00 Válasz
t
totyi67 - szia! mi a véleméyed első szettnek audio system mx165plusz fejegység egy alpine ?
2013-06-25 10:34:00 Válasz
M
Máté :) - Kondival vagy nélküle?! Üdv! Erősítő beszerelés előtt állok és még mindig gondolkodom rajta, hogy vegyek kondit vagy ne?! Egy Opel Corsa B 3 ajtós autóba szeretnék rakni egy Magnat classic 1000xl erősítőt és erre szeretnék egy ravemaster 500W(kb200 rms) mélyládát. Nem tudom, hogy milyen akksi van benne de szerintem ugyan olyan amper órás mint a gyári. Érdemes lenne kondit rakni elé vagy sem? ( erősítőről csak a láda menne mert csak 1 csatis) Előre is köszi!! Máté
2013-06-13 08:11:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondival vagy nélküle?! Szia! A kondi az mindenképpen pozitív hatással van a teljesítményre, bár inkább szerintem a kondi árát inkább szánd rá egy jó elsőszettre. Üdv.
2013-06-13 20:51:00 Válasz
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Mélynyomó Szia! Én a DLD 500+ ajánlanám. https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=5&termek=1823 Üdv.
2013-05-13 14:54:00 Válasz
M
Molnár Botond - Kimaradt, melyik 30cm-es hangszórótokat ajánlod 20-25e körül ami cseppálló?
2013-05-12 17:12:00 Válasz
M
Molnár Botond - bekötés Szia Több kérdésem lenne. A kondenzátort csak az erősitő elé kössem be kihagyva a többi fogyasztót, vagy ha több dolog is az akksira van kötve, 10m led és egyéb apróságok akkor egyből az akksi után? Lehet több kondit is párhuzamosan használni? Mert van három 0.5ös igy nem vennék egy nagyot. Ha igen egymás után kössem őket vagy elégaztassam a kábelt, majd bele a három kondi három ágban és újból össze egy vezetékbe? Nem autóban lesz, hanem egy teljesen rozsdamentes acélból hegesztett jármüben aminek úgy tudom elég gyenge a vezet? képessége a többi fémhez képest. Ebben az esetben is lehet testnek használni vagy külön kébelen fusson a negativ? Az hallottam ha alacsony a feszültség és nem kap megfelelő áramot az erősitő, akkor tönkremehet, mert folyamatosan próbálja felvenni a müködéshez szükséges mennyiséget. 10 V alatt ki kell kapcsolni. Igaz ez? Mivel nem autó igy nincs generátor és munkaakksit is próbáltam, de úgy vettem észre nem képes elég erőt leadni a hangcucc müködtetéséhez, mint a sima autóakku. Ez lehetséges probléma? Utoljára pedig, a hangzás dinamikusabbá tétele mellett segithet-e abban a kondenzátor, hogy a led világitás az erőteljes besszusoknál ne halványuljon el tizedmásodpercekre? Mielőtt ezt problémának felhozná bárki, már 1 éve használom a rendszert, 60Ah akksival elég durva hangerőt bir és egy feltöltéssel 10 órát müködik ha minden be van kapcsolva mielőtt elkezd torzitani. Köszönöm a választ.
2013-05-12 16:23:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - bekötés Szia! Párhuzamosan összekötheted a kondikat. Én mindenképpen az erősítő elé raknám be, mivel ott van a legnagyobb szerepe és nem kötnék rá más fogyasztót. A kábeleket mindenképpen az aksitól vinném, a pluszt és a minuszt is. Az elhalványodás ellen a legjobb megoldás ha a lehetőségekhez képest a legnagyobb amperórás aksit rakod be. Üdv.
2013-05-13 14:52:00 Válasz
N
NagyN - bekötés Még lenne egy kérdésem: van egy elég komoly hifim a kocsiba ami csak úgy szipkázza az akkut,van egy nagyobb kondim is mellé de tudom, hogy elsősorban egy jó akksit kellene vennem.most egy 60 ah van venne ez kb jó is lenne csak már van vagy 2-3 éves.a kérdésem (lehet hülyeség lesz): ha a a kondi helyére egy kisebb akksit bekötnék az eredményezne pozitív változást? olyasmire gondolok mint mondjuk egy motor akku ami 12 voltos de csak 10-20 ah.vagy ennek nem lenne értelme? üdv.
2013-04-05 22:33:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - bekötés Szia! A motor aksi nem jó. Ehhez vannak speciális gyors kis?lésü aksik. Szerintem jobban jársz ha veszel az autóba egy új aksit. Olcsóbban megúszod. Üdv.
2013-04-09 06:13:00 Válasz
N
NagyN - bekötés Én is így tapasztaltam de egy neves tuning újság egyik irományában olvastam,meg hogy a kondit nem célszerő vízszintesen rögzíteni csak függ?legesen. Üdv.
2013-04-04 21:53:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Nem tudom mi lenne benne a ráció... A kondiban kizárólag alufólia van feltekerve, fóliával, vagy papírral és semilyen mozgó alkatész nincs benne. Ez a beltartalom teljesen érzéketlen az elhelyezésre. Szerintem valami elírás volt...
2013-04-04 22:45:00 Válasz
N
NagyN - bekötés Hello! Lenne egy kérdésem a kondi bekötéssel kapcsolatban: olvastam, hogy a kondi és az erősítő között max 30 cm lehet. Ha 30 cm felett van a távolság az mit jelent,nem lesz értelme a kondinak? Üdv.
2013-03-28 21:12:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - bekötés Szia! A távolság nem igazán befolyásol semmit. Üdv.
2013-04-04 21:23:00 Válasz
R
Rák Gyula - Ugyancsak a villogás :( Nekem van egy renault cliom 1.9D aksi az 72A -es és van egy mac audio mac thunder 440 es erősítő bent és egy sal két tekercses 250W os láda és már fél hangerőn elég jól villog a világítás , a test szál az erősítőre nem az aksiról megy ez okozhatja vagy az aksi gyengesége? Előre is köszi !
2013-02-26 19:32:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Ugyancsak a villogás :( Szia! Ez elég összetett dolog. Be kellene méretni az aksit. Ha az jó, megkellene mérni a generátor töltését, hogy megfelelő e. Megkellene nézni azt is, hogy az aksit és a karosszériát összeköt? kábel nincs e leoxidálódva. Első lépésben ezeket kellene megnézned. üdv.
2013-02-27 06:54:00 Válasz
B
Bemfero - Rca Köszönöm a válaszod,mindenképpen igazodom az aánlatodhoz habár árban nem gondolkodtam ilyen magasságokban de megfontolandó mindenképpen hogy akkor hátra nam rakok hangszórókat még tolok kicsit hozzá. Lenne még egy kérdésem a fejegységen nekem csak 1 pár RCA kivezetés van nekem 3 párra lenne szügség. van az RCA elosztó és van a jeláttalakitó ugye amit a hangszóró kivezetésekről köthetek le a kettő közül melyik ad jobb minőséget melyikkel járok jobban. Üdv
2013-02-04 16:00:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Rca Szia! Inkább használj Y kábelt. A kisjel-nagyjel átalakító sokat ront a minőségen. Üdv.
2013-02-05 19:46:00 Válasz
B
Bemfero - Hangszóró választás Üdvözöllek. Kérdésem több rétü lenne lehet nem jó helyenteszem fel. El?ször is vettem egy Blaster-BL 1000 2/4 csatornás erősítőt,Ezzel az ajtó hangszórók lennének meghajtva: Első ajtóba 16cm+10cm + csipogó nak van hely Hátsó ajtóba 13cm + csipogó nak van hely első kérdésem az lenne hány wattos hangszórókat kellene beszereznem hogy megközelítőleg minden klappoljon, és milyen tipusokat/értem ezalatt hogy a 16 cm ek Mélyek legyenek vagy mélyközép menyi w? Ha mély megy bele akkor kell a 10 cm es helyre is gondolom akor oda mélyközép ha nem kell akkor mi a javaslat Hátul ha jól emléxem 13cm es mélyek vannak de elég e 100w osak A második kérdésem: Ha szettet épitünk ki vegyük az erősítő névleges teljesítményét és a hangszóróknévleges teljesítményét. PL.erősitő névleges teljesítménye 4 ohmon 800w akkor a hangszórók összteljesítménye esetemben ha 8 hangszóró van benne akkor max 100w os hangszórókat rakhatok bele, tehát össze kell adnom a hangszórók w ját és az 800 körül legyen vagy ez nem igy müködik. Válaszod előre is köszönöm. Elnézést ha butaságokat irtam de laikus vagyok ezen a téren most is van benne egy mélynyomó de azt nem kell kombinálni.
2013-02-02 20:36:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Hangszóró választás Szia! A választáskor ne a teljesítmény dominéljon hanem a minőség. Ha előre háromutas szettet akarsz rakni én ezt javasolnám számodra: https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=88&termek=19868 https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=88&termek=2408 https://www.autohifi-city.hu/?oldal=2&kat=88&termek=19869 Én hátra nem raknék hangszórót inkább az árát beletolnám egy mégjobb első szetbe. Számolgatni teljesen felesleges a vattokal. Az álltalad leirt erősítő nagyságrendileg csatornánként max 100W teljesítményt ad le. Ehhez az erősítőhöz az álltalam legelsőnek ajánlott szett passzolna Üdv.
2013-02-03 18:48:00 Válasz
W
Wandale - Táp/teljesítmény probléma Üdvözletem! Olyan kérdéssel fordulnék hozzád, hogy van egy 98' Swiftem, benne jelenleg egy 45Ah-s akkuval, Egy Hifonics Brutus BX1000D (1000W RMS 1 ohm) erőlköd?vel, és egy Blaupunkt Velocity VPW 1200 Pro (1000W RMS 4000W max 2x2 ohm) nyomóval, akkuról kasztnira 50-es Diezt teskábel megy, erősítőbe akkuról 35-ös Dietz táp megy, és hátul testnek 35-ös kábel megy ugyanúgy. Ha kicsit jobban felcsavarom, 10,8-ig lemegy a feszültség járó motornál (11 alatt nem szeret működni az AC pumpa , fogyasztó nélkül 14,3V-on áll a rendszer, ergó jó a generátorom. El?z? DLD DL122-vel nem szívta ennyire a rendszert, és már gondolkodóba ejt, hogy elég egy nagyobb akku (kérdés mekkorát tehetek be, hogy vissza is tudja tölteni), vagy elég egy erősebb kondi, vagy ennek összeadásával érhetnék el normális eredményt. Válaszod előre is köszönöm! Üdv: Wandale
2013-01-21 13:32:00 Válasz
D
Dávid - Segítség Akkor nyugodt maradok, hogy nem eszi meg az akksit, de mondjuk ezek nem is csócskategóriás és nagyteljesítmény? cuccok. és a kondit Ön szerint érdemes bele tennem? az sem fogja sok idő után le szívni az akkut? 3 napnál többet még sosem állt a kocsi. És nagyon nagyon szépen köszönöm hogy válaszolt
2013-01-06 13:16:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Segítség Szia! Nem fogja leszívni az aksidat, de sokat tud javítani a dinamikán. Üdv.
2013-01-08 19:18:00 Válasz
D
Dávid - Segítség Tiszteletem. érdeklődnék hogy egy blaupunkt 300Wos mélyládám van, és egy Mac audio mpx 4000-res erősítőm. vettem egy kondit, 20 ezer fotintosat, 2 farados. nemtudom hogy beszereljem e. egy mercedes vito 112 cdi be lenne, és az akksi elbírná ezt a mélyet anélkül hogy tönkrevágná 2 év alatt az akksit, kondi nélkül? szerintem 75 Ah -s az akksi. meg hogy érdemes lenne beletenni a kondit? illetve erről a 2 átlalam nevezett termékről mia véleménye? hobby célra használnám, és normál hanerőn, csak 10 hangszóró lesz, a szép hangzá miatt. előre is köszönöm.
2013-01-06 01:11:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - mercedes vito 112 cdi Szia! Nyugodtan beszerelheted az autódba. Természetesen az akumulátort igénybe veszi, kondival és kondi nélkül is. De ahogyan azt mondani szokták, valamit valamiért. Az álltalad említett termékek pedig a maguk kategóriájában teljesen jók. Én is szereltem be ezekből a típusokból és meg voltam velük elégedve. Üdv.
2013-01-06 07:44:00 Válasz
R
Róbert - Érdeklődés Helló Vettem most egy JBL 1000W ládát és ajándékba adtak egy kondit hozzá. Több horpadás van a kondi külső fém borításán. Az eladó szerint tökéletesen működött így is. Lehet ebből valami gond? Köszi a választ!
2012-12-20 20:23:00 Válasz
d
drtraktor - Valami szerintem kimaradt... Elektromos szakemberként a Hi-Fi nem éppen a specialitásom, de kicsit sem áll messze tőlem! De két fontos dologra szeretném felhívni a figyelmet! 1: Az akksi az egy dolog, a kondi meg egy másik. DE! Ne feledkezzünk meg arról, hogy az autók elektromos rendszere az autó ALAP felszereltségéhez van méretezve és nincs benne tartalék több ezer watt plusz teljesítmény leadására! Tehát az én véleményem: egy komolyabb autó hifi beszerelésekor számoljunk egy kicsit, mérjünk egy kicsit, és ha nem értünk hozzá, akkor kérjük szakember véleményét! Nem autóhifis, hanem autóvillamossági szakembert! És akkor ha mindent jól csináltunk, a tápellátás oldala így fog kinézni: lesz egy minőségi akkumulátorunk , esetleg egy megfelelő kondi (ami nem feltétlenül "terheli" folyamatosan az akkumulátorunkat, hiszen van olyan ami vezérelhető!) és mindenféleképpen egy új, nagyobb teljesítmény? generátor! Mindezt a teljesség igényed nélkül, hiszen ott vannak a kábelek, a biztosíték(ok), a fizikai szabályok és persze nagyon fontos a biztonág!!! Törekedni kell arra, hogy baleset esetén ne tegyen bennünk kárt az autóhifi, ne legyen t?z és ne repüljön a nyakunkba! 2: Nem voltam túl jó fizikából, de azt tudom, hogy a hang sebessége adott közegben állandó, és csak ettől függ! (Mint ahogy az elektromosság a kábelekben a fény sebességével áramlik függetlenül annak anyagától vagy átmérőjétől vagy hosszától!) +1: Cikk írás után érdemes elolvasni közzététel előtt és akkor nem maradnak helyesírási és fogalmazási hibák!
2012-12-03 12:16:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Köszi a kiegészítést! Azért kellett feltennem ezt a cikket, mert látom, hogy boldog boldogtalan kezd? autóhifis veszi a kondenzátort az autójába a kis gyenge erősítőjéhez, ami a sok ezer feltüntetett Watt ellenére jó ha kiprésel magából csatornánként 30 Wattocskát. Az esetek 90%-a ilyen. Ezer Wattokról nagyon-nagyon ritka kivételektől eltekintva sajnos nem beszélhetünk, viszont a kondit az emberek úgy veszik az autóhifibe (köszönhetően a hozzá nem ért? autóhifi eladóknak, nagytudású hifiszakért? barátoknak), mintha anélkül nem is szólalna meg az autóhifi rendszer. Az igazi megoldás a hangzás szempontjából az lenne, ha a kondi árából vennének egy jobb erősítőt.... Igazad van, ha azt mondod, hogy kell egy jó akksi, kondi, megfelelő kábelezés és esetleg generátor. Kell... De nem az olcsó kamuwattos erősítőkhöz, ami a legtöbb hazai autóhifiben erőlködik. (Elnézést, ha kicsit negatív vagyok.) A komoly hifi, vagy a szobai High-End világában is masszívan túl vannak méretezve a tápok, a dinamika a gyorsaság és a megfelelő erőtartalékok miatt. Komoly hifiről beszélünk nem az olcsó autóhifi erősítőkről, hiszen mit ér a túlméretezett szuper tápellátás, ha maga az erősítő egy rakás hulladék. Jó erősítő kell első körben és ahhoz kell feltuningolni a tápellátást. A gyors hang a hifiben azt jelenti, hogy amikor hallgatod, akkor ösztönösen belejön a lábadba a bugi, érzed, hogy a beütések valódiak és gyorsak, olyan mintha tényleg ott ülne a dobos, aki nem csak paskolja a dobot, hanem rendesen belecsap a b?rbe. A különbség egy gyors és lassú rendszer között akkora is lehet, mint Bruce Lee-t?l, vagy egy iskolás kislánytól kapott pofon között. Ha jó az erősítő, jó az akksi és jó a kábelezés is, akkor a kondi jelent?sen BruceLee-sítja a hangot, ha gyenge minőség? az erősítő, akkor csak dísznek lesz az autóban, mert érezhető hatása nem lesz. Még valami, a kondiban lévő elektronika nem választja le magát a kondenzátort még akkor sem, ha vezérelt, csak az elektronikát kapcsolja ki-be. Legalábbis én még nem láttam olyat, ami másként működik. Bocs a hibákért, javítom....
2012-12-03 13:56:00 Válasz
Á
Ádám - Üdv! Érdeklődnék hogy mi a véleményed, kell e kondi mellé vagy sem, illetve hogy ebben az árban kondi helyett költsek e mondjuk inkább egy nagyobb erősítőre? Most lesz beépítve az autómba a hangrendszer. Kezdem azzal hogy tavaly vettem a kocsiba egy új Banner powerbull 64 AH akkut. -Erősítő egy Kicx QS4.95 -DLD DL-12 mélynyomó zárt ládával -Kicx PRO 62N komponens szett - JVC KW-AV60BT fejegység -1db 1,2F kondi, DLD
2012-11-29 21:02:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Kondi Szia! Szerintem a kondi árával told meg az erősítőre szánt pénzt. Üdv.
2012-12-01 16:01:00 Válasz
K
Keeper - Felhasználjam-e a kondenzátort? Tisztelt Autóhifi City! A korábbi megjegyzésekből nem tudom pontosan kikövetkeztetni nekem passzoló megoldást. Egy macAudio ZX 4000 erősítőt fogok használni, mely egy passzoló 100/200 W (4 Ohm) terhelhető (Hertz DSK 165) első szettet és egy 300 W (4 Ohm) terhelhető (Pioneer TS-W256C) mélynyomót fog hajtani. Az egész egy középkategóriás 2 literes dízel autóba lesz beépítve egy jó állapotú 70 Ah-ás Bosch akkumulátorra. A tápvezetékeken nem spóroltam, jó minőség? 21 mm^2 készletem van. A kérdésem az, hogy mindezt érdemes-e megtámogatnom egy noname (Signat), papíron 1 Farados kondenzátorral, amihez véletlenül olcsón jutottam, vagy hagyjam a fenébe és adjak túl rajta? Egyáltalán kondi nélkül használható rendszer lehet-e ebből a felállásból? Lenne-e bármi létjogosultsága egy jobb minőség? kondenzátornak az autóba? Tudnám vele csökkenteni az akkumulátor terhelését vagy bírni kell simán? Választ előre is köszönöm! Üdv
2012-11-15 23:18:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Mivel a kondi, csak hab a tortára és csak egy kis tuning egy jó rendszer összeállítása után, nincs olyan, hogy mindenképpen kell. Nem is teljesítményfügg?, mivel hangminőségre van ráhatása, (gyorsabbá dinamikusabbá tesz ia hangot), csak akkor érdemes megvenni, ha úgy érzed, már tökéletes a rendszered hangja és csak egy kis dinamika és gyorsaság hiányzik csak belőle. A konndi nem helyettesíti a jó akksit. A megfelelő tápellátsásról az akksinak kell gondoskodnia, a kondi, csak gyorsabbát teszi a rendszer hangját, olyan kb, mint a chiptuning, nem helyettesíti az erős motort.
2012-11-16 09:37:00 Válasz
D
Dávid Zoltán - hello vettem egy dld 1.2 farados kondit de még mindig vilog a lámpám a generátor töltése 14.7 az akksi 55ah és fél éves mi lehet a gond? ja és citröen xantia.
2012-11-14 20:15:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Mivel a kondi, csak hab a tortára és csak egy kis tuning egy jó rendszer összeállítása után, nincs olyan, hogy mindenképpen kell. Nem is teljesítményfügg?, mivel hangminőségre van ráhatása, (gyorsabbá dinamikusabbá tesz ia hangot), csak akkor érdemes megvenni, ha úgy érzed, már tökéletes a rendszered hangja és csak egy kis dinamika és gyorsaság hiányzik csak belőle. A konndi nem helyettesíti a jó akksit. A megfelelő tápellátsásról az akksinak kell gondoskodnia, a kondi, csak gyorsabbát teszi a rendszer hangját, olyan kb, mint a chiptuning, nem helyettesíti az erős motort. Gyenge a rendszeredhez képest az akksi, vagy el van már használódva.
2012-11-16 09:38:00 Válasz
Z
Zotyooo - F astra Szia Zsolti! Egy 600w-os 4 utas Fusion erőlköd? mellé javallod a kondit? Köszii
2012-11-11 10:05:00 Válasz
1 válasz megjelenítése
Autohifi City
Autohifi City Zsolti - Mivel a kondi, csak hab a tortára és csak egy kis tuning egy jó rendszer összeállítása után, nincs olyan, hogy mindenképpen kell. Nem is teljesítményfügg?, mivel hangminőségre van ráhatása, (gyorsabbá dinamikusabbá tesz ia hangot), csak akkor érdemes megvenni, ha úgy érzed, már tökéletes a rendszered hangja és csak egy kis dinamika és gyorsaság hiányzik csak belőle. A konndi nem helyettesíti a jó akksit. A megfelelő tápellátsásról az akksinak kell gondoskodnia, a kondi, csak gyorsabbát teszi a rendszer hangját, olyan kb, mint a chiptuning, nem helyettesíti az erős motort.
2012-11-16 09:39:00 Válasz